Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Komperda Dominika"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Postawy studentek Wyższej Szkoły Biznesu - NLU wobec reklam telewizyjnych
    (2005) Komperda Dominika; Tomalska, Halina
    Niniejsza praca magisterska ma dać odpowiedź na następujący problem badawczy: Jakie są postawy studentek Wyższej Szkoły Biznesu – NLU wobec reklam telewizyjnych. Doprecyzowując zagadnienie, problem badawczy będzie dotyczył zdiagnozowania postaw studenckich wobec reklamy telewizyjnej według znaku i natężenia postaw. Pośród celów należy wyszczególnić te, które dadzą odpowiedź na następujące pytania: 1.Jakie jest nastawienie do reklamy telewizyjnej? 2.Dlaczego niektóre studentki WSB – NLU mają negatywną postawę wobec reklam telewizyjnych? 3. Jakie kryteria biorą pod uwagę ankietowani określając swoją postawę wobec reklam telewizyjnych? 4.Jakie formy reklamy decydują o tym, że reklama telewizyjna jest odbierana pozytywnie? 5.Jakie są postawy studentek WSB – NLU wobec wybranych form reklam telewizyjnych? 6.Jakie reklamy telewizyjnej przekonują studentki WSB – NLU? 7.Czy studentki WSB – NLU ulegają wpływowi reklamy? Autorka pracy postawiła następujące hipotezy: 1.Ustalenie, czy studentki WSB – NLU różnią się znakiem postawy wobec reklam telewizyjnych w zależności od roku studiowania.2. Ustalenie, czy natężenie postawy studentek WSB – NLU wobec reklam telewizyjnych pozostaje w koherencji z ich miejscem zamieszkania.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi