Przeglądaj wg Autor "Konar, Urszula"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Ocena satysfakcji klientów na przykładzie Poczty Polskiej S.A.(2014-12-10 13:35:59) Konar, Urszula; Czarnecki, PiotrCelem poniższej pracy jest zbadanie u klientów Poczty Polskiej, poziomu satysfakcji, wynikającej z korzystania z usługi kurierskiej Pocztex. W rozdziale pierwszym przedstawione zostały informacje o kliencie, jako obiekcie działań marketingowych. W rozdziale drugim przedstawiona została charakterystyka satysfakcji klienta, omówiono sposoby pomiaru satysfakcji klienta biznesowego jak również czynniki warunkujące satysfakcję , proces jej powstania, a także opisane zostały wybrane modele satysfakcji klienta. Rozdział trzeci poświęcony jest charakterystyce firmy Poczta Polska S.A. wraz ze świadczoną usługą kurierską Pocztex. Czwarty, ostatni rozdział mojej pracy, to badania marketingowe dotyczące oceny poziomu satysfakcji klientów korzystających z usługi kurierskiej Pocztex. Analiza literatury jak również wybranego przypadku pozwoliły pokazać, iż satysfakcja klienta stanowi niezwykle istotną rolę w procesie funkcjonowania firmy. Zadowolenie klientów, z jakości świadczonych usług oraz ich satysfakcja jest obecnie priorytetem dla Poczty Polskiej S.A. Zadowolony klient oznacza długoterminową współpracę z korzyścią dla obu stron.