Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Konopka, Magdalena"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Motywacja nauczycieli do pracy w kontekście awansu zawodowego na przykładzie Szkoły Podstawowej w Roztoce-Brzezinach oraz Zespole Szkól w Rożnowie
    (2012-04-24 23:07:04) Konopka, Magdalena; Głuc, Krzysztof
    Niniejsza praca porusza kwestię motywacji nauczycieli do pracy w kontekście awansu zawodowego. W wyniku reformy oświaty w Polsce, która nastąpiła w 1999 r. stworzono szczeble awansu, w którym można uzyskać następujące stopnie: nauczyciela stażysty, nauczyciela kontraktowego, nauczyciela mianowanego oraz nauczyciela dyplomowanego. Awans pobudził nauczycieli do intensywniejszej pracy a także spowodował wzrost ich płac. Badania zawarte w pracy zostały przeprowadzone w Szkole Podstawowej w Roztoce – Brzezinach oraz w Zespole Szkół w Rożnowie. Obie szkoły znajdują się na terenie gminy Gródek n/Dunajcem. W badaniu uczestniczyło 25 nauczycieli. Do tego celu użyto ankiety zawierające 18 pytań zamkniętych. Rezultatem przeprowadzonych badań jest potwierdzenie kwestii, że awans zawodowy motywuje nauczycieli do pracy. Odczuwają oni potrzebę podnoszenia swoich kwalifikacji zawodowych oraz większość z nich uważa się za osoby zmotywowane do pracy. Za jeden z głównych i pozytywnych aspektów awansu wskazują także wzrost wynagrodzenia, które jest dla nich satysfakcjonujące. Przeprowadzenie reformy, w której nauczyciel w trakcie swojej kariery zawodowej, zdobywa kolejne szczeble awansu zawodowego, spotyka się z pozytywną reakcją wśród ankietowanych nauczycieli.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi