Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kosal, Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza porównawcza narzędzi marketingu - mix stosowanych przez banki
    (2013-01-22 21:15:41) Kosal, Katarzyna; Malczak, Jan
    Niniejsza praca przedstawia analizę porównawczą narzędzi marketingu stosowanych przez Łącki Bank Spółdzielczy, PKO Bank Polski oraz Alior Bank. Celem pracy jest przedstawienie w jaki sposób duże, uniwersalne banki komercyjne oraz niewielkie banki spółdzielcze wykorzystują różnorodne narzędzia marketingowe w celu jak najlepszej sprzedaży oferowanych przez siebie produktów i usług, przyciągnięcia szerokiego grona nowych klientów oraz rozpowszechnienia swojej marki. W rozdziale pierwszym opisano koncepcję marketingu, sposoby jego definiowania, specyfikę marketingu usług bankowych, jak również rolę jaką pełni on w sektorze, do którego zaliczamy usługi finansowe. Rozdział drugi opisuje główne elementy wchodzące w skład marketingu – mix usług finansowych. Rozdział trzeci opisuje zakres funkcjonowania banków spółdzielczych oraz komercyjnych, jak również zasady działania, na których się opierają. Przedstawiona została w nim szczegółowa charakterystyka Łąckiego Banku Spółdzielczego, PKO Banku Polskiego i Alior Banku, ich struktury organizacyjne oraz zakres kompetencji i działania organów stojących na czele banków. W rozdziale czwartym przedstawiono szczegóły oferty produktowej banków, stosowane przez nie kanały dystrybucji oraz realizowane działania promocyjne. Niniejsze opracowanie zostało napisane na podstawie cytowanej literatury i wewnętrznych regulaminów bankowych. ŁBS, PKO BP oraz Alior Bank, pomimo dużej konkurencji panującej na rynku finansowym, mogą skutecznie walczyć o klientów z innymi bankami. Wskazują na to niskie ceny usług, dobrze wykształcona kadra pracownicza, przewaga bezpośrednich kanałów dystrybucji oraz wykorzystywanie różnorodnych narzędzi reklamy i promocji.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi