Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kosecki, Dominik"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Strategie wywierania wpływu na ludzi w przekazie reklamowym
    (2015-07-27 19:58:42) Kosecki, Dominik; Lizak, Jadwiga
    Niniejsza praca dyplomowa przedstawia i bada strategie wpływu na ludzi w reklamach. Głównym założeniem tej pracy było uzyskanie odpowiedzi na pytania dotyczące tego jaki jest ogólny stosunek klientów do reklam, czy są oni świadomi wpływu reklam na ich zachowania i decyzje zakupowe oraz która z metod wpływu jest najbardziej skuteczna. W wyniku przeprowadzonych badań można stwierdzić, iż odbiorcy reklam są wobec nich krytyczni, jednak w różnym stopniu ulegają wpływowi wszystkich strategii perswazji w przekazach reklamowych, a najbardziej skuteczną metodą wpływu są emocje, a w szczególności te pozytywne. Oprócz podstawowych funkcji, reklamy powinny spełniać jeszcze jedną ważną rolę - powinny zapewniać odbiorcom pozytywnych wrażeń i odczuć.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi