Przeglądaj wg Autor "Kosecki, Dominik"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Strategie wywierania wpływu na ludzi w przekazie reklamowym(2015-07-27 19:58:42) Kosecki, Dominik; Lizak, JadwigaNiniejsza praca dyplomowa przedstawia i bada strategie wpływu na ludzi w reklamach. Głównym założeniem tej pracy było uzyskanie odpowiedzi na pytania dotyczące tego jaki jest ogólny stosunek klientów do reklam, czy są oni świadomi wpływu reklam na ich zachowania i decyzje zakupowe oraz która z metod wpływu jest najbardziej skuteczna. W wyniku przeprowadzonych badań można stwierdzić, iż odbiorcy reklam są wobec nich krytyczni, jednak w różnym stopniu ulegają wpływowi wszystkich strategii perswazji w przekazach reklamowych, a najbardziej skuteczną metodą wpływu są emocje, a w szczególności te pozytywne. Oprócz podstawowych funkcji, reklamy powinny spełniać jeszcze jedną ważną rolę - powinny zapewniać odbiorcom pozytywnych wrażeń i odczuć.