Przeglądaj wg Autor "Kostrzewa, Mateusz"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Reklama nowego produktu na przykładzie węża ogrodowego firmy Cellfast(2019-11-25) Kostrzewa, Mateusz; Kwak, WiolettaReklama jako środek prezentacji nowego produktu pojawiającego się na rynku stanowi jedno z podstawowych narzędzi informowania o przydatności oferowanego produktu w kontekście możliwości zaspokojenia pojawiających się potrzeb konsumentów. Celami pracy są: zaprezentowanie teoretycznych zagadnień odnoszących się do wykorzystania reklamy jako nośnika informacji o produkcie, omówienie kwestii związanych z wprowadzeniem na rynek nowego produktu oraz, w oparciu o przeprowadzone badania bezpośrednie, poznanie opinii na temat oddziaływania reklamy na odbiorców, a w rezultacie dokonanie wyboru odpowiedniej formy reklamy dla nowego produktu. Do realizacji wyznaczonych celów wykorzystano zarówno źródła wtórne (analiza literatury przedmiotu), jak i źródła pierwotne (własne badania ankietowe na terenie Krakowa). Przeprowadzone badania pozwoliły na wyciagnięcie wielu istotnych wniosków. Niewątpliwie reklama wpływa na decyzje zakupowe konsumentów, choć znaczna część badanych deklaruje, iż nie lubi i nie ogląda reklam. Nie bez znaczenia jest to, kto występuje w reklamie i jakie cechy posiada prezentowany towar. Należy stwierdzić, iż najlepszą formą reklamy jest reklama w telewizji. Telewizja jest jednym z najistotniejszych źródeł informacji dla współczesnego człowieka. Wpływ telewizji na życie ludzi jest ogromny.