Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kostrzewa Sebastian"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Działania promocyjne Telekomunikacji Polskiej S.A. na tle konkurencji. Wybrane zagadnienia
    (2007) Kostrzewa Sebastian; Rawski, Marek
    Reklama jest wszelką płatną formą nieosobowego przedstawiania i popierania produktów, usług oraz idei przez określonego nadawcę. Uważana jest za najistotniejszy i najbardziej rozpowszechniony składnik promocji. Poglądy na reklamę podlegają ciągłym zmianom. O ile w latach pięćdziesiątych pojmowano reklamę jako czynnik towarzyszący aktowi kupna – sprzedaży, o tyle począwszy od lat sześćdziesiątych reklama jawi się jako zjawisko kompleksowe, pełniące rozliczne funkcje informacyjne, perswazyjne, komunikacyjne i kulturotwórcze. Reklama rozpowszechnia zarówno produkt, wiedzę o instytucjach, jak i sposób życia. We współczesnym świecie jest nieodłącznym elementem życia wielkich metropolii. Występuje na pograniczu ekonomi, sztuki i kultury. Towarzyszy kwiększości przestrzennych relacji człowieka z otoczeniem. Plakat, neon, wystawa, hasło to fragmenty pejzażu współczesnych miast, które bez reklam są jak martwe. Niektóre pojęciami potocznymi oddziałują nie tylko na świadomość wzrokową, ale i na zasób leksykalny współczesnych ludzi. Reklama wykorzystuje różne sposoby docierania do odbiorcy. Celem pracy jest ukazanie, w jaki sposób, za pomocą jakich form i środków komunikowania, reklama wpływa na decyzje nabywców i postępowanie konsumentów na rynku, czyli jaki maksymalnie wpływ może wywierać reklama na rynek docelowy, w dobie postępującej liberalizacji rynkowej, a także silnie rozwijającej się konkurencji. Za skuteczne uważa się takie działania reklamowe, które w jakimś stopniu prowadzą do skutku zamierzonego jako cel, tzn., które umożliwiają lub ułatwiają jego osiągnięcie, bądź też powodują jego osiągnięcie, całkowite lub częściowe.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi