Przeglądaj wg Autor "Koszyk, Mateusz"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Aplikacja webowa Akupunktura w ASP MVC(2012-07-11 14:08:01) Koszyk, Mateusz; Przybycień, KrzysztofCelem niniejszej pracy jest zaprojektowanie i stworzenie aplikacji pomocnej pracownikowi w zarządzaniu serwisem akupunktury. System wykorzystuje platformę aplikacyjną ASP.NET MVC 3 w środowisku Microsoft Visual Studio 2010 oraz silnik bazy danych Microsoft SQL Server. Projekt składa się z trzech podgrup: 1. ProjektAkupunktura.PortalWWW – jest odpowiedzialny za obsługę internetową. 2. ProjektAkupunktura.Intranet – jest odpowiedzialny za administrację Portalu. 3. ProjektAkupunktura.Domain – zawiera klasy, które są wykorzystane w Portalu i Intranecie System ma pomóc pracownikowi zarządzaniem serwisu, zaprezentować produkty zielarskie oraz przedstawić usługi związane z medycyną naturalną. W aplikacji stworzono klasy, kontrolery i widoki, które obsługują: Pracowników, Pacjentów, Ogłoszenia, informacje na temat Akupunktury, Jogi, Fitoterapii, Cennik, Formularze, Galerie, Zioła, Zabiegi, Typy Zabiegów, rodzaj Płci, a także Kontakt i informacje O Mnie. System wyświetla, dopisuje, edytuje i usuwa zawartości z bazy danych. ProjektAkupunktura.Intranet – to strona pracownika z możliwością dodawania, edytowania i usuwania informacji, formularzy i zdjęć ProjektAkupunktura.PortalWWW – wyświetla informacje, formularze i zdjęcia zawarte w Intranecie.Pozycja Stereotyp kobiety w reklamie w opinii mężczyzn jako odbiorców reklamy(2015-09-26 19:58:51) Koszyk, Mateusz; Lizak, JadwigaTematem badawczym pracy jest wizerunek kobiety w reklamie i jego ocena w opinii mężczyzn. Respondenci byli badani przy użyciu kwestionariusza ankiety. Pytania dotyczyły kwestii stereotypów kobiet obecnych w reklamach, tj. stereotypu kobiety jako matki, gospodyni domowej, kobiety aktywnej zawodowo i kobiety zmysłowej. Spośród wizerunków kobiet reklamowych mężczyźni najchętniej oglądają kobiety przedstawione w roli wampa, kobiety z seksapilem, kobiety erotyczne. Najbardziej oddziałuje na zmysły właśnie kobieta seksowna i to ona ma największą szansę przyciągnąć mężczyznę do reklamy. Znaczna większość respondentów uważa, że reklamy podtrzymują stereotypowe wizerunki kobiet w społeczeństwie, co za tym idzie nie ma miejsca na nowoczesny wizerunek kobiet. W dobie marketingu kobiet, stereotypy winny ulec pewnej modyfikacji, z korzyścią również dla celów reklamowych.