Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kowalska, Agnieszka"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Identyfikacja strategii konkurencji na przykładzie przedsiębiorstwa Tarbonus Sp. z o.o.
    (2013-04-20 16:05:58) Kowalska, Agnieszka; Gancarczyk, Marta
    Celem niniejszej pracy była analiza istoty i metod określania strategii konkurencji oraz identyfikacja strategii konkurencji dla firmy Tarbonus na lata 2013-2015. W pracy wykorzystano metodę studium przypadku, z wykorzystaniem szczegółowych metod jakościowych i ilościowych, takich jak: obserwacja uczestnicząca, wywiad z właścicielem firmy, ankieta wśród klientów firmy i analiza danych wtórnych. Branża szkoleniowa jest mocno rozdrobniona, a firmy w niej działające oferują produkty mało zróżnicowane, co wpływa na stosowanie ceny i jakości jako głównych narzędzi konkurowania w sektorze. Pozycja przedsiębiorstwa Tarbonus jest stabilna lecz mało konkurencyjna. Zaleca się wprowadzenie na lata 2013-2015 strategii koncentracji opartej na dyferencjacji (odróżnianiu się). Polegałaby ona na wykorzystaniu jakości usług, nowości, różnorodności, a także obsłudze i kanałów dystrybucji do walki z konkurencją. W celu realizacji wybranej strategii spółka Tarbonus powinna przede wszystkim zmniejszyć wachlarz oferowanych szkoleń oraz nadać swoim szkoleniom unikatowe cechy. Działania te firma może podjąć wraz z pomocą jednej z wiodących firm na rynku usług szkoleniowych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi