Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Koza, Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wpływ telewizyjnej reklamy produktów farmaceutycznych na decyzje klientek aptek w Limanowej
    (2013-10-29 10:28:58) Koza, Katarzyna; Tomalska, Halina
    Celem pracy jest analiza decyzji konsumenckich podejmowanych pod wpływem reklam telewizyjnych. Podstawowe pytanie, które przyświeca podjętym rozważaniom brzmi: w jakim stopniu klientki kierują się reklamą telewizyjną przy zakupie produktów farmaceutycznych. W tym celu analizowano stosunek kobiet do reklam w telewizji, a także jakie wobec nich przyjmują postawy w odniesieniu do zakupu farmaceutyków oraz parafarmaceutyków. Podjęto zamiar badawczy polegający na weryfikacji, jak zmieniają się decyzje zakupowe wymienionych produktów przy znacznej różnicy wydatków z tego tytułu. W badaniach sformułowano problem, określono cele i postawiono hipotezy. Wykorzystano jedną z metod sondażu diagnostycznego - ankietę audytoryjną. Zastosowane w tym celu narzędzie to kwestionariusz ankiety. Zawierał on głównie pytania zamknięte, ale było także jedno pytanie otwarte oraz dwa półotwarte. Podmiotem badania była grupa stu klientek aptek zlokalizowanych w Limanowej. Badanie zostało przeprowadzone w miesiącu sierpniu 2013 r. Po przeanalizowaniu opinii respondentek poznano motywy, jakimi konsumentki kierują się przy zakupie leków, produktów witaminowych oraz suplementów diety. Całość analizy dała odpowiedź, że reklama jest elementem istotnie wpływającym na decyzje zakupowe kobiet. Ukazano też, iż najbardziej oddziałujący typ reklamy, to właśnie reklama za pośrednictwem telewizji. Uznano to źródło za wiarygodne, jednakże przekazujące niepełne informacje. Dlatego kobiety korzystają z porad fachowców, bądź zaufanych osób, jak np. rodzina, znajomi. Po analizie stwierdzono, że reklama uzupełniona o pewne brakujące kwestie ma bardzo duży wpływ na ostateczne decyzje zakupowe.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi