Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Krauz Kinga"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Internet jako nowy obszar działalności firmy na przykładzie kwiaciarni internetowej InterFlor@
    (2005) Krauz Kinga; Śliwa, Kazimierz
    Internet jest także niezwykle uniwersalnym narzędziem komunikacji, co w dużym stopniu stanowi o jego olbrzymiej popularności. Uniwersalnym, bowiem umożliwia użytkownikom przesłanie informacji i danych w różnych formach i za pośrednictwem wielu technik. Internet niewątpliwie zmienił oblicze współczesnego biznesu, choć ma tez olbrzymi wpływ na życie społeczne czy kulturalne. Za sprawą nowoczesnych technik komunikacji możliwe stało się tanie i bezpośrednie nawiązywanie kontaktów pomiędzy ludźmi a nieograniczony zakres wirtualnej rzeczywistości otworzył przez ludźmi nowe możliwości. W ślad za tym pojawiły się zatem nowe techniki pracy, komunikacji, rozrywki czy nauki a także prowadzenia działalności gospodarczej. Celem niniejszej pracy jest analiza środowiska internetowego jako miejsca prowadzenia biznesu, nawet w branży która dopiero rozwija się w Polsce – branży florystycznej. Poprzez analizę środowiska Internetu, jego powstania, funkcji i możliwości przedstawiony został rynek bardzo obszerny i dynamicznie rozwijający się w naszym kraju. Natomiast za pomocą dostępnych informacji rynkowych i marketingowych z sektora usług kwiaciarskich na terenie regionu krośnieńskiego, możliwe było skonstruowanie planu realizacji przedsięwzięcia w oparciu o nowoczesne instrumenty marketingu sieciowego.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi