Przeglądaj wg Autor "Krieger, Grzegorz"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Wykorzystanie i ocena innowacyjnych narzędzi w reklamie(2011-09-08 19:18:11) Krieger, Grzegorz; Ujwary-Gil, AnnaTematem niniejszej pracy jest: „Ocena i wykorzystanie innowacyjnych narzędzi w reklamie”, która przedstawia różnice w ocenie skuteczności nowoczesnych środków reklamy jak: WEB 2.0 i 3.0, reklama mobilna, telebim, podcast oraz wykorzystanie tych narzędzi w reklamie względem reklamy tradycyjnej. Analiza problemu została oparta na bazie ostatnich badań wtórnych m.in. Forrester Research, ZenithOptimedia, Gertner, Millennial Media oraz badań własnych, których metodą badawczą była ankieta Internetowa. Analiza wykazała rozbieżność w skuteczności oddziaływania reklamy na odbiorcę względem reklamy tradycyjnej oraz zmiany czynników wpływających na tę skuteczność.