Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Krieger, Grzegorz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wykorzystanie i ocena innowacyjnych narzędzi w reklamie
    (2011-09-08 19:18:11) Krieger, Grzegorz; Ujwary-Gil, Anna
    Tematem niniejszej pracy jest: „Ocena i wykorzystanie innowacyjnych narzędzi w reklamie”, która przedstawia różnice w ocenie skuteczności nowoczesnych środków reklamy jak: WEB 2.0 i 3.0, reklama mobilna, telebim, podcast oraz wykorzystanie tych narzędzi w reklamie względem reklamy tradycyjnej. Analiza problemu została oparta na bazie ostatnich badań wtórnych m.in. Forrester Research, ZenithOptimedia, Gertner, Millennial Media oraz badań własnych, których metodą badawczą była ankieta Internetowa. Analiza wykazała rozbieżność w skuteczności oddziaływania reklamy na odbiorcę względem reklamy tradycyjnej oraz zmiany czynników wpływających na tę skuteczność.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi