Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kroma, Jakub"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Analiza wizerunku marki na przykładzie marki Red Bull.
    (2013-09-10 00:03:36) Kroma, Jakub; Rutkowski, Marek
    Głównym celem niniejszej pracy było dowiedzenie się głównie tego, jak konsumenci postrzegają markę Red Bull, z czym się im ona kojarzy i jak się z nią utożsamiają. Ponadto celem pracy było poznanie zachowań i opinii respondentów na temat marki. Badania zostały przeprowadzone z wykorzystaniem techniki ankiety internetowej. Wyniki pokazują, w jaki sposób potencjalni klienci oceniają markę Red Bull i jej działania marketingowe oraz to, jak firma Red Bull zwraca, szczególną uwagę, na wysoką jakość proponowanego przez siebie produktu. Na równi marka dba o wizerunek i prestiż napoju. Wśród kwestii, na których się skupiłem było również poznanie zachowań nabywczych i konsumpcyjnych związanych z napojami energetycznymi Red Bull oraz identyfikację postaw wobec marki. Najważniejszy wniosek z przeprowadzonej analizy to fakt, że konsumenci cały czas wysuwają Red Bulla na pierwsze miejsce, opisując markę jako lidera rynku napojów energetycznych. Kolejnym ważnym wnioskiem wynikającym z badania ankietowanego, przeprowadzonego na próbie stu osób, jest zaufanie klientów co do wysokiej jakości produktu, o który tak bardzo dba Red Bull. Równie ważny dla ankietowanych jest smak napoju, który oceniają bardzo wysoko. Ponadto Red Bull kojarzy się znacznej większości respondentów ze światem sportu. Może to wynikać z tego, że Red Bull angażuje się i sponsoruje liczne, głośne i medialne wydarzenia sportowe. Większość konsumentów przekonanych jest, że jest to produkt globalny i wiele osób się z nim utożsamia, czyniąc tym samym skojarzenie oscylujące wokół świata sportów ekstremalnych. A zatem reasumując Red Bull, pomimo dużej konkurencji na rynku polskim i światowym, jest ciągle wiodącą marką wśród napojów energetycznych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi