Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Krukierek, Iwona"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Wprowadzenie nowego produktu na rynek na przykładzie krzeseł biurowych – obrotowych sygnowanych marką Nowy Styl
    (2006) Krukierek, Iwona; Piekarz, Halina
    Zasadniczym przedmiotem pracy jest uświadomienie istoty procesu zarządzania nowym produktem oraz przybliżenie podstawowych problemów związanych z istotą rozwoju nowego produktu na wszystkich etapach jego rozwoju, począwszy od momentu tworzenia idei, jej realizacji w formie prototypu, a kończąc na fazie wprowadzenia na rynek finalny gotowego produkt. Ponadto w pracy zaprezentowano najbardziej skuteczne metody wykorzystywane w procesie rozwoju innowacji produktowych celem wytworzenia produktu efektywniej zaspokajającego potrzeby potencjalnych nabywców. Na tle tak postawionych celów sformułowano następujące hipotezy badawcze: h.1: efektywne zarządzania nowym produktem na wszystkich etapach jego rozwoju (fazowa struktura procesu innowacji produktowej) zwiększa prawdopodobieństwo jego akceptacji przez potencjalnych nabywców, h.2: tworzenie produktów lepiej zaspokajających potrzeby klienta jest podstawowym obszarem budowania przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa. Zakres pracy obejmuje pięć rozdziałów. Praca powstała w oparciu o dostępną literaturę krajową i zagraniczną, jak również na podstawie materiałów wewnętrznych udostępnionych przez pracowników Grupy Nowy Styl. Dowodem potwierdzającym postawione hipotezy w analizowanej firmie są między innymi liczne nagrody czy wyróżnienia typu: Złoty Medal Targów Poznańskich oraz nagroda wzornicza DOBRY WZÓR IWP dla linii Fala czy Comfort. Ponadto w ostatnim czasie firma otrzymała jako jedna z nielicznych prawo do posługiwania się znakiem branżowym MEBLE POLSKIE – POTWIERDZONA JAKOŚĆ. Produkty oznakowane niniejszym znakiem są świadectwem najwyższej jakości i niewątpliwie są wyróżnikiem na tle produktów konkurencji.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi