Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kubatek, Monika"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Identyfikacja kultury organizacyjnej oraz jej związek z polityką personalną firmy na przykładzie Totalizatora Sportowego
    (2019-11-25) Kubatek, Monika; Sidor, Maria
    W pracy poruszono kwestie szeroko rozumianej kultury organizacyjnej oraz jej związek z polityką personalną firmy na przykładzie Totalizatora Sportowego. Autorka chciała zweryfikować własne obserwacje i doświadczenia z opiniami innych pracowników odnośnie kultury organizacyjnej. Praca nawiązuje również do zagadnień związanych z motywowaniem pracowników, jednocześnie szczegółowo opisując motywatory jakimi posługuje się badana organizacja w celu podniesienia poziomu motywacji swoich podwładnych. W opracowaniu zawarto także treści, które związane są z polityką personalną firmy. Część teoretyczna wprowadza w zagadnienia, które są obszarem badawczym pracy. Głównym celem pracy była identyfikacja kultury organizacyjnej oraz ustalenie związku kultury organizacyjnej firmy „Totalizator Sportowy” z kształtowaniem polityki personalnej, motywowaniem pracowników, które mają wpływ na zaspokajanie potrzeb oraz aspiracji zawodowych pracowników, umożliwiając jednoczesne realizowanie celów przedsiębiorstwa. Na podstawie badań przeprowadzonych wśród pracowników firmy autorka zweryfikowała postawione hipotezy.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Promocja produktu turystycznego na przykładzie Szczawnicy
    (2015-08-29 17:37:18) Kubatek, Monika; Lizak, Jadwiga
    Praca zawiera badania na temat form promocji gminy i miasta Szczawnica. Przeprowadzono analizę dokumentów głównie na podstawie Strategii rozwoju gminy i miasta Szczawnica. Dowodzi ona, iż Szczawnica posiada wysoko rozwinięte formy promocji, lecz powinna udoskonalić i przeznaczyć więcej środków na promocję w Internecie.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi