Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kucharczyk, Agnieszka"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Efektywność procesu motywowania pracowników na przykładzie placówki służby zdrowia w Krakowie
    (2010-10-12 11:12:19) Kucharczyk, Agnieszka; Malczak, Jan
    Motywacja do działania jest czynnikiem, dzięki któremu możliwe jest osiąganie rezultatów w pracy. I im silniejsza ona jest, tym większą aktywność przejawia pracownik i tym większą wykazuje uporczywość w dążeniu do pożądanego rezultatu. Przeprowadzone badania ankietowe w placówce służby zdrowia dotyczące systemu motywacji pracowników medycznych, wykazały, iż istniejący system motywacyjny nie spełnia oczekiwań pracowników i nie jest rozwiązaniem optymalnym z punktu widzenia celów szpitala. Badania wykazały zbyt niski poziom zadowolenia z pracy, nieumiejętność konstruktywnego zdystansowania się do pracy, wygórowane wymagania przełożonych w mniemaniu pracowników, poczucie niedoceniania, chęć zmiany częstotliwości kontaktów z pacjentami, odbieranie pracy jako miejsca, gdzie zarabia się pieniądze i bezrefleksyjne do niej podejście, poczucie zrezygnowania w odniesieniu do pracy – oddaje to realny obraz istniejącego systemu motywacyjnego. Aby motywacja miała sens kierownictwo musi dobrze poznać swoich pracowników i motywować ich tak, aby zaspokoić ich potrzeby. Zdecydowane działania ze strony Ordynatora Oddziału oraz Dyrektora Szpitala mające na celu zwiększenie emocjonalnego zaangażowania pracowników, ich kompetencji, postawy wobec podopiecznych, lojalności, uczciwości, wiarygodności mogą poprawić zaistniałą sytuację tylko dzięki odpowiednim szkoleniom i efektywnym systemom motywacji pracowników.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi