Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kuczaj, Iwona"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Perswazja w reklamie telewizyjnej produktów firmy "Mango" w kontekście jej wpływu na decyzje zakupowe odbiorców
    (2012-02-28 11:18:34) Kuczaj, Iwona; Tomalska, Halina
    Niniejsza praca porusza problematykę komunikacji marketingowej ze szczególnym uwzględnieniem roli instrumentów promocji produktów. Analizuje rodzaje perswazji wykorzystywane w reklamie telewizyjnej firmy „Mango”. Perswazja w reklamie jest przedstawiana w trzech wymiarach: nakłaniającym, pobudzającym oraz przekonującym i systematyzuje adekwatną do nich argumentację. Zagadnienie to jest rozpatrywane z perspektywy wpływu reklamy na decyzje zakupowe odbiorców. Opisuje formy wywierania wpływu za pośrednictwem reklam internetowych oraz warunki wyjściowe ich skuteczności. Identyfikuje reakcje wobec stosowanych technik manipulacji i ich wpływ na decyzje zakupowe. Zbadanie wpływu perswazji na zachowania konsumenckie i decyzje zakupowe nastąpiło na podstawie sondażu diagnostycznego na reprezentacyjnej grupie konsumentów dokonujących zakupów w firmie „Mango”. Są to respondenci w przedziale wiekowym 20-40 lat. Weryfikacja tez badawczych umożliwiła wstępną diagnozę skuteczności argumentów reklamowych stosowanych przez firmę „Mango” oraz stopień oddziaływania reklam perswazyjnych na decyzje zakupowe konsumentów.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Proces sprzedaży relacyjnej na przykładzie firmy BJM Technology
    (2014-09-01 19:02:29) Kuczaj, Iwona; Rutkowski, Marek
    Celem niniejszej pracy jest przybliżenie procesu sprzedaży relacyjnej. Problem ten zaprezentowano na przykładzie branży meblowej. W pierwszej kolejności skupiono się na identyfikacji procesu sprzedaży, ukazując jego istotę oraz znaczenie w działalności współczesnych przedsiębiorstw. W pracy opisano również wykorzystanie marketingu do podniesienia efektywności sprzedażowej. Ponadto ukazano wykorzystanie procesu sprzedaży relacyjnej do budowania trwałych i pozytywnych relacji z klientami. Scharakteryzowano także poszczególne etapy procesu sprzedaży oraz wyjaśniono komunikację perswazyjną, jako często wykorzystywaną metodę sprzedaży bezpośredniej. W badaniach bezpośrednich respondentami byli kontrahenci współpracujący z firmą BJM Technology. W celu dogłębnej weryfikacji procesu sprzedaży bezpośredniej opracowano scenariusz wywiadu bezpośredniego. Na podstawie jego wyników dokonano oceny sprzedaży relacyjnej realizowanej obecnie w firmie BJM Technology. Ponadto zidentyfikowano poszczególne etapy procesu sprzedaży oraz zweryfikowano czynniki determinujące efektywność sprzedaży relacyjnej. W oparciu o wnioski z wywiadu bezpośredniego wysunięto propozycję optymalizacji sprzedaży relacyjnej, które mogłyby udoskonalić bieżący proces sprzedaży i pozwoliłyby powiększyć grono lojalnych nabywców.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi