Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kuczaj, Monika"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Aspekty marketingowe i strategiczne analizy działalności firmy na przykładzie INCO-VERITAS S.A
    (2006) Kuczaj, Monika; Wdowiak, Wojciech
    Celem pracy jest prezentacja zagadnień związanych z wykorzystaniem instrumentów marketingu mix w działalności firmy INCO-VERITAS S.A, która funkcjonuje na polskim rynku wyrobów ściernych. Realizacja tego celu nastąpiła przy wykorzystaniu metod: analizy SWOT, analizy konkurencji i rynku, a także bacznej analizy procesów występujących na polskim rynku wyrobów ściernych. Praca składa się z czterech rozdziałów. W pierwszym rozdziale ujęto teoretyczne podstawy marketingu. Przedstawiono pojęcie marketingu mix, jego istotę i elementy. Opisano także relacje między elementami marketingu-mix. Drugi rozdział poświęcony jest prezentacji firmy INCO-VERITAS, jej historii, misji i analizie konkurencji. W trzecim rozdziale scharakteryzowano analizę cyklu życia produktu, stan badań marketingowych w firmie oraz analizę SWOT. Natomiast ostatni fragment pracy ukazuje sposób wykorzystania elementów marketingu mix w działalności firmy INCO-VERITAS S.A. W rozdziale tym przedstawiono politykę asortymentową i cenową firmy, system dystrybucji i elementy promotion-mix.
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Aspekty marketingowe i strategiczne analizy działalności firmy na przykładzie INCO-VERITAS S.A
    (2006) Kuczaj, Monika; Wdowiak, Wojciech
    Celem pracy jest prezentacja zagadnień związanych z wykorzystaniem instrumentów marketingu mix w działalności firmy INCO-VERITAS S.A., która funkcjonuje na polskim rynku wyrobów ściernych. Realizacja tego celu nastąpiła przy wykorzystaniu metod: analizy SWOT, analizy konkurencji i rynku, a także bacznej analizy procesów występujących na polskim rynku wyrobów ściernych. Praca składa się z czterech rozdziałów: W pierwszym rozdziale ujęto teoretyczne podstawy marketingu. Przedstawiono pojęcie marketingu mix, jego istotę i elementy. Opisano także relacje między elementami marketingu-mix. Drugi rozdział poświęcony jest prezentacji firmy INCO-VERITAS, jej historii, misji i analizie konkurencji. W trzecim rozdziale scharakteryzowano analizę cyklu życia produktu, stan badań marketingowych w firmie oraz analizę SWOT. Natomiast ostatni fragment pracy ukazuje sposób wykorzystania elementów marketingu mix w działalności firmy INCO-VERITAS S.A. W rozdziale tym przedstawiono politykę asortymentową i cenową firmy, system dystrybucji i elementy promotion-mix.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi