Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kulig Karolina"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Brak miniatury
    Pozycja
    Uwarunkowania psychologiczne w reklamie społecznej - w odniesieniu do społeczeństwa polskiego
    (2000) Kulig Karolina; Jasieński, Michał
    Celem pracy jest zaprezentowanie wpływu jaki wywiera reklama społeczna na zachowanie społeczeństwa polskiego oraz jej akceptacji przez polskie społeczeństwo. Zaprezentowano teorię reklamy, wyjaśniono pojęcia związane z jej uwarunkowaniami psychologicznymi oraz przedstawiono istotę reklamy społecznej. Opisano rolę, jaką odgrywają w społeczeństwie stereotypy społeczne, uprzedzenia oraz dyskryminacja społeczna. Przedstawiono charakterystykę społeczeństwa polskiego na podstawie wyników badania ankietowego. Opisano rolę reklamy społecznej w Polsce oraz ukazano nastawienie społeczeństwa polskiego do reklamy społecznej.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi