Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kupiec, Piotr"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Tradycyjny rynek detaliczny i jego pozycja na tle ekspansji dużych zagranicznych sieci handlowych w Polsce
    (2015-03-16 19:04:31) Kupiec, Piotr; Honkisz, Małgorzata
    Niniejsza praca prezentuje problemy i trudności z jakimi stykają się drobni kupcy i przedsiębiorcy prowadzący własne sklepy na przestrzeni ostatnich dwudziestu pięciu lat. Zasadniczym problemem podjętym w pracy jest wykazanie, czy w czasach bardzo silnej ekspansji zagranicznych sieci handlowych, właściciele małych sklepów tradycyjnych mogą skutecznie z nimi konkurować. W pracy przedstawiono strategie oraz narzędzia, jakimi posługują się sklepy tradycyjne, dzięki którym efektywnie potrafią rywalizować ze sklepami wielkoformatowymi. W oparciu o literaturę fachową przedstawiono skuteczne i sprawdzone metody walki z silniejszą i większą konkurencją. Wykazano, iż najlepszą metodą na sprawne i efektywne prowadzenie własnego biznesu jest wspólne działanie na rynku lokalnym wraz z innymi podmiotami poprzez przyłączenie się do istniejącej już sieci sklepów. Wykazano, iż mimo dużej przewagi konkurencyjnej ze strony dużych sieci handlowych, sklepy rynku tradycyjnego zrzeszone w mniejszej bądź większej sieci potrafią skutecznie z nimi rywalizować. Wyniki badań potwierdzają, że szansą na przetrwanie dla polskiego handlu tradycyjnego jest wstąpienie do dużej grupy zakupowej, dzięki której mogą liczyć na lepsze warunki zakupowe oraz dostęp do branżowego know-how.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi