Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kurczab, Justyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Piekarnia "PTYŚ" jako obiekt badań empirycznych
    (2013-07-01 10:14:47) Kurczab, Justyna; Pająk, Wojciech
    Przedsiębiorczość jest zdolnością do kierowania i zaspokajania cudzych potrzeb. Określana jest, jako zespół cech charakteryzujących pewną grupę społeczną nazywaną przedsiębiorcami. Przedsiębiorczość jest bardzo pożądaną cechą charakteru, którą posiadają osoby przejmujące inicjatywę w działaniu i biorące życie we własne ręce. Celem niniejszej pracy jest analiza rozwoju przedsiębiorstwa na podstawie Piekarni „Ptyś”. Praca składa się z trzech rozdziałów. W pierwszym rozdziale przedstawiono proces rozwoju małych i dużych przedsiębiorstw na tle gospodarki rynkowej. Opisane zostało również pojęcie przedsiębiorczości, a także wszystkie decyzje konstytuujące przedsiębiorstwo, które przedsiębiorca musi podjąć, aby założyć własną firmę. Rozdział drugi dotyczy charakterystyki Piekarni „Ptyś”. Ukazano w nim zakres działalności i charakterystykę produktów, jak również opis sektora i sprzedawców pieczywa w gminie Radgoszcz. Ostatni, trzeci rozdział prezentuje ocenę rozwoju Piekarni od momentu powstania firmy do obecnej sytuacji, a także kierunki jej dalszego rozwoju. Do napisania pracy wykorzystano literaturę z zakresu przedsiębiorczości oraz zarządzania rozwojem organizacji. Dodatkowe informacje na temat Piekarni „Ptyś” udostępnione zostały przez właścicielkę firmy. Po przeprowadzonej analizie strategicznej piekarni „Ptyś” można stwierdzić, że firma prowadzić będzie we właściwym kierunku politykę marketingową. Ma to na celu realizację misji oraz zaplanowanych celów marketingowych przedsiębiorstwa. Analiza strategiczna i decyzje, jakie będą podejmowane sprawią, że udziały w ogólnej sprzedaży wytwarzanych produktów piekarni „Ptyś” sukcesywnie będą rosły. Innowacja, którą firma ma zamiar wprowadzić w przyszłości przyniesie relatywne zyski.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi