Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kurnal, Sylwia"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Motywacyjne aspekty wynagradzania w Poczcie Polskiej S.A.
    (2014-07-27 17:45:04) Kurnal, Sylwia; Potoczek, Natalia
    Przedmiotem pracy magisterskiej jest przedstawienie zagadnień związanych ze zmianami w składnikach wynagrodzeń wprowadzanych w Poczcie Polskiej S.A. oraz pokazanie jak oceniają ją pracownicy. Badania ankietowe przeprowadzono wśród pracowników Urzędu Pocztowego Zakopane. Z przeprowadzonych badań wynikło, że większość pracowników Poczty Polskiej S.A. negatywnie ocenia wprowadzenie nowych składników wynagradzania oraz zmianę zasad wypłaty wynagrodzeń. Pozytywnie przez pracowników zostało ocenione jedynie dodanie prowizyjnej i czasowo – prowizyjnej formy płac. Wyniki pokazują również, że pracownicy posiadają wiedzę na temat metod wprowadzanych zmian w wynagradzaniu w Poczcie Polskiej S.A. lecz ich ocena jest podzielona. Część metod tj. zmiany w regulaminie premiowania oraz zmiany w regulaminie wynagradzania zostało ocenione bardzo dobrze, lecz większość tj. uzgodnienia ze związkami zawodowymi, zmiany zapisów w umowach o pracę i bieżąca informacja pracowników o zmianach dostało ocenę negatywną. Według ankietowanych najważniejsze z aspektów działalności firmy to motywowanie pracowników oraz poprawa jakości obsługi klienta i powinny być one traktowane w sposób priorytetowy.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wpływ zarządzania zasobami ludzkimi na obsługę klientów Poczty Polskiej S.A.
    (2012-02-08 13:27:22) Kurnal, Sylwia; Paliwoda-Matiolańska, Adriana
    Przedmiotem pracy licencjackiej jest przedstawienie istniejącego systemu zarządzania zasobami ludzkimi w Poczcie Polskiej S.A. oraz ukazanie odpowiedzi, jaki ma ono wpływ na obsługę klienta. Ukazano funkcje zarządzania zasobami ludzkimi mające wpływ na obsługę klienta. Badania ankietowe przeprowadzono wśród pracowników Urzędu Pocztowego w Zakopanem. Z przeprowadzonych badań wynika, że system zarządzania zasobami ludzkimi w Poczcie Polskiej S.A. ma pozytywny wpływ na obsługę klienta w urzędach pocztowych. Wyniki pokazują również, że pracownicy posiadają wiedzę na temat systemu zarządzania zasobami ludzkimi w Poczcie Polskiej S.A. i pozytywnie go oceniają.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi