Przeglądaj wg Autor "Kurnal, Sylwia"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Motywacyjne aspekty wynagradzania w Poczcie Polskiej S.A.(2014-07-27 17:45:04) Kurnal, Sylwia; Potoczek, NataliaPrzedmiotem pracy magisterskiej jest przedstawienie zagadnień związanych ze zmianami w składnikach wynagrodzeń wprowadzanych w Poczcie Polskiej S.A. oraz pokazanie jak oceniają ją pracownicy. Badania ankietowe przeprowadzono wśród pracowników Urzędu Pocztowego Zakopane. Z przeprowadzonych badań wynikło, że większość pracowników Poczty Polskiej S.A. negatywnie ocenia wprowadzenie nowych składników wynagradzania oraz zmianę zasad wypłaty wynagrodzeń. Pozytywnie przez pracowników zostało ocenione jedynie dodanie prowizyjnej i czasowo – prowizyjnej formy płac. Wyniki pokazują również, że pracownicy posiadają wiedzę na temat metod wprowadzanych zmian w wynagradzaniu w Poczcie Polskiej S.A. lecz ich ocena jest podzielona. Część metod tj. zmiany w regulaminie premiowania oraz zmiany w regulaminie wynagradzania zostało ocenione bardzo dobrze, lecz większość tj. uzgodnienia ze związkami zawodowymi, zmiany zapisów w umowach o pracę i bieżąca informacja pracowników o zmianach dostało ocenę negatywną. Według ankietowanych najważniejsze z aspektów działalności firmy to motywowanie pracowników oraz poprawa jakości obsługi klienta i powinny być one traktowane w sposób priorytetowy.Pozycja Wpływ zarządzania zasobami ludzkimi na obsługę klientów Poczty Polskiej S.A.(2012-02-08 13:27:22) Kurnal, Sylwia; Paliwoda-Matiolańska, AdrianaPrzedmiotem pracy licencjackiej jest przedstawienie istniejącego systemu zarządzania zasobami ludzkimi w Poczcie Polskiej S.A. oraz ukazanie odpowiedzi, jaki ma ono wpływ na obsługę klienta. Ukazano funkcje zarządzania zasobami ludzkimi mające wpływ na obsługę klienta. Badania ankietowe przeprowadzono wśród pracowników Urzędu Pocztowego w Zakopanem. Z przeprowadzonych badań wynika, że system zarządzania zasobami ludzkimi w Poczcie Polskiej S.A. ma pozytywny wpływ na obsługę klienta w urzędach pocztowych. Wyniki pokazują również, że pracownicy posiadają wiedzę na temat systemu zarządzania zasobami ludzkimi w Poczcie Polskiej S.A. i pozytywnie go oceniają.