Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kustra, Agnieszka"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Konflikty w organizacji, ich źródła i sposoby rozwiązywania
    (2009-11-27 17:15:18) Kustra, Agnieszka; Tomalska, Halina
    Głównym celem pracy jest przybliżenie tematyki konfliktów, ze szczególnym uwzględnieniem źródeł i sposobów ich rozwiązywania. Problem ten szczególnie przydatny w zarządzaniu przedstawiony jest na przykładzie nowosądeckiego oddziału firmy z branży handlowej. Uzyskane wyniki nie tylko pozwolą na zweryfikowanie wpływów konfliktów na działalność organizacji, ale także na określenie skutecznych sposobów ich rozwiązywania. Praca składa się z czterech rozdziałów: trzech teoretycznych przygotowanych na bazie aktualnej literatury przedmiotowej oraz jednego rozdziału empirycznego zawierającego informację o przeprowadzonych badaniach własnych w oparciu o narzędzie badawcze, jakim jest ankieta.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Zarządzanie logistyką dystrybucji w firmie Tradis
    (2012-05-26 14:07:23) Kustra, Agnieszka; Tokarz, Krzysztof
    Logistyka w dzisiejszych czasach staje się tą dziedziną wiedzy, która w oparciu o systemy informatyczne, prowadzi do integracji organizacji, by zapewnić najlepsze funkcjonowanie łańcuchów zaopatrzeniowych od chwili pozyskania materiałów, przez ich przetwarzanie, dystrybucję, aż do dostarczenia finalnemu odbiorcy. Wykorzystanie nowoczesnych rozwiązań pozwala na osiągnięcie zadowolenia klientów przy zachowaniu najwyższej jakości. W niniejszej pracy przedstawiony został proces dystrybucji firmy oraz ocena zastosowania nowych rozwiązań przez klientów. Badania wykorzystane w pracy mają charakter eksplanacyjny i ilościowy. Przeprowadzono ankietę na klientach firmy, oceniającą wprowadzone rozwiązania w procesie dystrybucji. Dzięki przeprowadzonej analizie można stwierdzić, że rozwiązania wspomagające procesy dystrybucji mają pozytywne przełożenie na jakość współpracy z klientem, dzięki którym wzrasta jego zadowolenie na jakość świadczonych usług.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi