Przeglądaj wg Autor "Kustwan Alicja"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Istota i znaczenie strategicznego planowania marketingowego w turystyce na przykładzie Biura Podróży "ALIWA"(2000) Kustwan Alicja; Rawski, MarekCelem jest zanalizowanie i przedstawienie problemu marketingu i jego profilu strategicznego na przykładzie biura podróży „ALIWA” w Nowym Targu. Przedstawiono pojęcie, istotę i znaczenie strategii w marketingu. Zaprezentowano działalność biura podróży „ALIWA” i jego pozycję na rynku turystycznym, cele działania, sytuację finansową, otoczenie biura, konkurencję oraz klientów. Omówiono stosowaną dotychczas działalność marketingową, elementy, taktyki i sposoby wdrażania planu marketingowego, strategię działania i kontrolę marketingową. Dokonano oceny dotychczasowej strategii i działalności przy pomocy analizy SWOT.