Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kuzak, Cecylia"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Komunikacja marketingowa w działalności firmy Avon
    (2010-07-12 14:29:48) Kuzak, Cecylia; Tomalska, Halina
    Tematem pracy jest komunikacja marketingowa w działalności sieciowej firmy AVON. W pierwszym rozdziale pracy starano się przedstawić szeroko rozumiane pojęcie jakim jest marketing oraz jego znaczenie na rynku globalnym. Wyjaśniono również podstawowe pojęcia oraz terminologię związaną z marketingiem, by następnie dzięki temu, można było lepiej zrozumieć jego istotę. Drugi rozdział pracy zawiera charakterystykę komunikacji marketingowej i przedstawia nowe możliwości dla tej dziedziny wiedzy, jakie ujawniają się w toku nasilających się procesów globalizacyjnych. Na tym tle ukazano marketing wielopoziomowy oraz partnerski jako współczesne zjawiska społeczne. W rozdziale tym zaprezentowano instrumenty oraz modele komunikacji marketingowej występujące w środowisku międzykulturowym. Rozdział trzeci zawiera pogłębioną analizę współczesnego marketingu, a mianowicie marketingu partnerskiego i wielopoziomowego. Rozdział zawiera także charakterystykę planowania marketingowego, jego procedury. Marketing wielopoziomowy, poprzez jego funkcje i cele jest zbliżony do marketingu partnerskiego oraz jest siłą napędową działalności firmy AVON, o której jest mowa w ostatnim, badawczym rozdziale pracy. Przybliżono w nim strukturę organizacyjną oraz kierunki rozwoju tej firmy sieciowej. Z przeprowadzonych badań wynika, że zarówno konsultantki, współpracujące z Avon jak i jej klientki, mają pozytywne zdanie na temat firmy. Są też wobec niej lojalne, a za ciężką pracę oraz zakup produktów za większą kwotę otrzymują różnego rodzaju bonusy i prezenty co motywuje je do dalszego działania.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi