Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Kuzia, Sandra"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Rola promocji miasta w rozwoju lokalnym na przykładzie miasta Krakowa
    (2014-08-17 22:39:19) Kuzia, Sandra; Okręglicka, Małgorzata
    Celem niniejszej pracy jest przeanalizowanie problematyki promocji produktu turystycznego na przykładzie miasta Krakowa. W pierwszym rozdziale omówiono teoretyczne aspekty promocji produktu turystycznego, definicje. Przedstawiona została szczegółowa specyfika turystyki w miejskich obszarach oraz istota, założenia, cele i pojęcie marketingu terytorialnego. W rozdziale tym omówione zostały mechanizmy oraz podmioty odpowiadające za promocję miasta. Drugi rozdział poświęciliśmy na istotę rynku usług turystycznych oraz na omówienie mechanizmów rynkowych w turystyce. W trzecim rozdziale opisano historię miasta Krakowa. Podczas zapoznawania się z kartami historii miasta postanowiliśmy ująć i opisać zabytki Krakowa. Następnie rozdział mówi o strategiach promocji miasta Krakowa, opisuje narzędzia informacji i promocji oraz grupy docelowe komunikacji. Nadmieniamy tam również o mieszkańcach Krakowa, przedsiębiorcach i turystach Krakowa. W czwartym rozdziale zaprezentowano próbę badawczą i przedstawiono w niniejszej pracy wyniki badań. W przeprowadzonych badaniach dotyczących Promocji miasta jako czynnika jego rozwoju na przykładzie miasta Krakowa zgromadzono znaczny materiał empiryczny: - 60 anonimowych ankiet z uwzględnieniem płci i wieku respondentów, - dane wtórne - badanie i analiza dokumentów oraz materiałów. Badania pokazują wady stosowanych kampanii reklamowych oraz pozytywne aspekty każdego zastosowanego środka marketingowego. Z badań wynika, że wielkość i jakość działań promocyjnych w Krakowie jest determinowana wieloma czynnikami wewnętrznymi, takimi jak: budżet turystyczny, walory miasta, położenie geograficzne oraz polityka władz miejskich. Do zewnętrznych zaliczamy: wiek, pochodzenie turystów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi