Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Lasko, Krzysztof"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Instrumenty wspomagające sprzedaż na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjno-handlowego Novitus S.A.
    (2011-06-09 13:03:24) Lasko, Krzysztof; Piekarz, Halina
    Celem niniejszej pracy jest przedstawienie elementów tworzących system sprzedaży oraz analiza i ocena stosowanych instrumentów marketingowych wspomagających go, na przykładzie przedsiębiorstwa produkcyjno-handlowego Novitus S.A. Praca podzielona została na cztery rozdziały, poruszające zarówno aspekt teoretyczny, jak i praktyczny przedstawionego tematu. Pierwszy i drugi rozdział tworzą część teoretyczną pracy i opisują zagadnienia związane z pojęciem sprzedaży oraz elementami promocji jako instrumentami wspomagającymi proces sprzedażowy. Trzeci rozdział skupia się na części praktycznej opisującej historię i działalność przedsiębiorstwa Novitus S.A. Przedstawia czytelnikowi specyfikę przedsiębiorstwa, wykorzystanego w celach analitycznych do niniejszej pracy. Czwarty rozdział pracy nawiązuje do istoty poruszanego tematu. Zawiera analizę i ocenę wspomnianych instrumentów marketingowych, jakie wykorzystuje przedsiębiorstwo, jak również propozycje i kierunki doskonalenia zastanego systemu sprzedażowego. Metody analizy postawionego problemu odwołują się do: • obserwacji uczestnika procesu sprzedaży przedsiębiorstwa Novitus S.A. • analizy materiałów wewnętrznych udostępnionych przez spółkę.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi