Przeglądaj wg Autor "Laskowski, Jakub"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Merchandising w małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych na przykładzie F.H. GOSTAL(2014-08-01 22:17:39) Laskowski, Jakub; Woźniak, DariuszPraca ma na celu przedstawienie merchandisingu, jako metody aktywizującej skuteczność zarządzania sprzedażą detaliczną, poprzez wykorzystanie topografii jednostki handlowej, podstawowych zasad psychologii społecznej oraz ekspozycji produktów. W pracy zawarto trzy rozdziały teoretyczne, w których wyjaśniono wszelkie niezbędne zagadnienia z zakresu marketingu i merchandisingu oraz przedstawiono badane przedsiębiorstwo F.H. Gostal, należące do Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Cześć empiryczna pracy tworzy czwarty rozdział, w którym przedstawiono badania ankietowe oraz obserwacyjne, przeprowadzone wśród klientów omawianej placówki i właścicieli sklepów spożywczo – przemysłowych. Analiza treści teoretycznych i przeprowadzone badania pozwoliły na sformułowanie wniosku, iż merchandising znajduje swoje zastosowanie w małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych zarówno z punktu widzenia konsumentów jak i przedsiębiorców.