Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Laskowski, Jakub"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Merchandising w małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych na przykładzie F.H. GOSTAL
    (2014-08-01 22:17:39) Laskowski, Jakub; Woźniak, Dariusz
    Praca ma na celu przedstawienie merchandisingu, jako metody aktywizującej skuteczność zarządzania sprzedażą detaliczną, poprzez wykorzystanie topografii jednostki handlowej, podstawowych zasad psychologii społecznej oraz ekspozycji produktów. W pracy zawarto trzy rozdziały teoretyczne, w których wyjaśniono wszelkie niezbędne zagadnienia z zakresu marketingu i merchandisingu oraz przedstawiono badane przedsiębiorstwo F.H. Gostal, należące do Polskiej Sieci Handlowej Lewiatan. Cześć empiryczna pracy tworzy czwarty rozdział, w którym przedstawiono badania ankietowe oraz obserwacyjne, przeprowadzone wśród klientów omawianej placówki i właścicieli sklepów spożywczo – przemysłowych. Analiza treści teoretycznych i przeprowadzone badania pozwoliły na sformułowanie wniosku, iż merchandising znajduje swoje zastosowanie w małych i średnich przedsiębiorstwach handlowych zarówno z punktu widzenia konsumentów jak i przedsiębiorców.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi