Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Lassak, Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Kształtowanie wizerunku miasta na przykładzie Zakopanego w świetle badań własnych
    (2012-09-25 13:03:20) Lassak, Katarzyna; Reśko, Dariusz
    Współcześnie wizerunek stanowi klucz do rozwoju miasta. Miasto chce przyciągać zarówno turystów, inwestorów, jak i nowych mieszkańców, ponieważ to oni poprawiają lokalną koniunkturę oraz ożywiają miejscowy rynek pracy. Dążąc do wykreowania pożądanego wizerunku niezbędne jest znalezienie i rozpropagowanie unikalnej cechy, która będzie wyróżniała miasto na tle innych. Na bazie wspomnianej cechy kreowany jest marketingowy wizerunek miasta, na który składa się całe mnóstwo elementów. Niezwykle istotny natomiast jest fakt, aby te elementy były spójne oraz wzajemnie się uzupełniały. Zagadnienie ów stanowi ramy prezentowanej pracy, która przedstawia kształtowanie wizerunku marki miasta na przykładzie miasta Zakopane. Rozważania niniejszej pracy w głównej mierze skupione zostały na ukazaniu wizerunku jako zasadniczego elementu komunikacji z otoczeniem, gdzie przybliżono aspekt definicyjny pojęcia ,,wizerunku”, a także obraz jego kreowania w organizacji. Następnie zaprezentowano rolę public relations w kształtowaniu wizerunku miasta, gdzie przedstawiono dylematy public relations, jak również istotę wizerunku publicznego miasta oraz kreowanie obrazu administracji miasta w tworzeniu wizerunku marki miasta. W dalszej części pracy dokonano prezentacji Miasta Zakopane jako przykładu kształtowania wizerunku marki miasta. Kończąc rozważania omówiono skuteczność kształtowania wizerunku Zakopanego w świetle badań własnych, które ukazały możliwości poprawy wizerunku miasta.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi