Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Latocha, Ewa"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Doskonalenie systemu oceniania pracowników w Hucie Szkła Gospodarczego Tadeusz Wrześniak Sp. z o.o.
    (2011-07-03 21:01:04) Latocha, Ewa; Pająk, Wojciech
    W literaturze przedmiotu bardzo często możemy się spotkać z pojęciem „Zarządzanie zasobami ludzkimi”, przez które rozumiemy zbiór działań mających na celu zapewnienie odpowiedniej liczby pracowników o odpowiednich kwalifikacjach, w odpowiednim miejscu i czasie. Zasoby ludzkie, niestety mają to do siebie, że przy niewłaściwym zarządzaniu, bardzo szybko mogą ulec stracie. Dlatego właśnie bardzo ważne jest umiejętne i systematyczne w razie niedoboru, pozyskiwanie nowych ludzi o odpowiednich kwalifikacjach. Niniejsza praca ma na celu omówienie jednego z elementów zarządzania zasobami ludzkimi, jakim jest system okresowych ocen pracowników, ponieważ każda decyzja jaka jest podejmowana odnośnie pracownika, np. awans, podwyżka, premia uznaniowa, szkolenie, przesunięcie na inne stanowisko, jest następstwem jego wcześniejszej oceny. Właściwie stosowane i przeprowadzane oceny okresowe mogą pełnić funkcję ogniwa łączącego pracownika z firmą

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi