Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Lech Anna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Elementy marketingu - mix na polskim rynku dóbr przemysłowych na przykładzie firmy "Nida Gips" i "Iskra"
    (2002) Lech Anna; Bielski, Marcin
    Marketing to istotny element filozofii świata interesów, podstawowa orientacja menedżerska oraz zbiór rynkowych narzędzi zarządzania. Polega na sposobie myślenia i działania, który wykorzystuje zespół metod oraz instrumentów poznawania w celu kształtowania zewnętrznego otoczenia przedsiębiorstwa, także jego organizacji dla osiągania sukcesów. Znajomość zasad marketingu pozwala bowiem firmom zaistnieć na rynku i być godnym konkurentem dla firm działających w danym sektorze. Instrumenty i działania marketingowe nie są zbiorem niezależnych od siebie instrumentów. Między produktem ceną, dystrybucją, promocją, reklamą itp., zachodzą liczne związki i wzajemne uwarunkowania. Marketing jest wiec kategorią o współzależnych elementach. Z założeń i cech marketingu wynik, że poszczególne instrumenty i działania nie mogą być rozpatrywane indywidualnie, lecz jako zintegrowany system oddziaływania na zjawiska rynkowe. Przy tworzeniu tego systemu, a więc kształtowaniu wewnętrznej struktury marketingu, należy uwzględniać współzależności występujące między poszczególnymi instrumentami i działaniami. Głównym celem niniejszej pracy jest porównanie i ocena elementów marketing mix firm „Nida Gips” i „Iskra”. Zaprezentowano koncepcję marketingu w zarządzaniu przedsiębiorstwem oraz przedstawiono elementy marketingu mix. Dokonano charakterystyki firm „Nida Gips” i „Iskra” na polskim rynku dóbr przemysłowych oraz porównano i oceniono dystrybucję, produkty, ceny i promocję badanych firm.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi