Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Likus, Ewelina"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Rola i znaczenie marketingu w branży medycznej na przykładzie firmy HearUSA
    (2019-11-23) Likus, Ewelina; Lizak, Jadwiga
    Podstawowym problemem badawczym w niniejszej pracy jest znalezienie odpowiedzi na pytanie: Czy i jakie działania marketingowe mają wpływ na wzrost sprzedaży aparatów słuchowych przez firmę HearUSA? W pracy przeprowadzono zarówno badania wtórne jak i pierwotne. Badania pierwotne: badanie ankietowe przeprowadzone wśród 594 osób – pracowników firmy HearUSA (metoda – sondaż; technika – ankieta internetowa); badanie fokusowe (Zogniskowany wywiad grupowy) – 10 osób powyżej 70 roku życia, osoby nie będące pacjentami HearUSA w Lisle, Illinois, USA; wywiad bezpośredni z pracownikiem, Doktor Audiologii Janet Preston, ElkGroveVillage, Illinois, USA. Na podstawie badań pierwotnych oraz wtórnych można potwierdzić, że działania marketingowe odgrywają znaczącą rolę w sprzedaży aparatów słuchowych. Przeprowadzone badania potwierdzają skuteczność i kluczową rolę w generowaniu zysków. Polityka marketingu w firmie HearUSA wymaga jeszcze korekty. Najbardziej efektywnym narzędziem marketingowym są programy edukacyjne. Badanie fokusowe wykazało, że reklama telewizyjna nie jest dla firmy HearUSA najskuteczniejszym narzędziem promocji aparatów słuchowych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi