Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Lorek Dorota"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Bankowość internetowa a bankowość tradycyjna - analiza porównawcza na przykładzie MultiBanku
    (2007) Lorek Dorota; Wdowiak, Wojciech
    Wprowadzenie technologii informatycznej i internetowej do bankowości zapoczątkowało rozwój nowych rodzajów dystrybucji usług bankowych. Mimo wciąż mocnej pozycji modelu opartego o tradycyjne placówki bankowe, obserwuje się coraz większe zainteresowanie dystrybucją multikanałową, czyli połączeniem kanałów elektronicznych z siecią oddziałów stacjonarnych. Głównym celem pracy jest analiza korzyści płynących z rozwoju nowoczesnych usług bankowych w kierunku szerszego wykorzystania telefonów komórkowych oraz technologii internetowej. W pracy scharakteryzowano polski system bankowy, przedstawiono aspekt prawny funkcjonowania systemu bankowego, jak również stan obecny rynku usług bankowych oraz tendencje i kierunki rozwoju bankowości internetowej. Przedstawiono charakterystykę bankowości internetowej jako dynamicznie rozwijającej się gałęzi runku detalicznych usług bankowych, opisano historię rozwoju bankowości internetowej na świecie i w Polsce uwzględniając jej fazowy charakter, poruszono również zagadnienia bezpieczeństwa i wymieniono podstawowe korzyści i zagrożenia wynikające z tego rodzaju dystrybucji usług bankowych Scharakteryzowano MultiBank jako obiekt analiz w kontekście jego macierzystej grupy finansowej BRE. Następnie dokonano analizy wyników finansowych banku w działalności detalicznej oraz na podstawie danych publikowanych przez grupę finansową BRE scharakteryzowano klientów banku korzystających z internetowego dostępu do konta oraz dokonano analizy kosztów usług bankowych dla różnych kanałów dystrybucji na przykładzie MultiBanku.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi