Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Loska Katarzyna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Tworzenie skutecznej reklamy
    (2006) Loska Katarzyna; Piekarz, Halina
    Celem pracy jest analiza procesu tworzenia skutecznej reklamy. Dokonano charakterystyki najważniejszych zagadnień związanych z pojęciem reklamy, usystematyzowano rodzaje komunikatów reklamowych oraz rodzaje środków komunikacji reklamowej. Omówiono budowę planu reklamy jako bazy w tworzeniu skutecznej reklamy – opisano podstawowe problemy decyzyjne, które powinny towarzyszyć każdej prawidłowo zaplanowanej reklamie i stanowiące klucz do sukcesu całej kampanii reklamowej. Przedstawiono historię firmy Fiat Auto Poland S.A., uwarunkowania działalności oraz analizę i diagnozę jej dotychczasowej strategii reklamowej. Oprócz spojrzenia z perspektywy czasu na najważniejsze wydarzenia w firmie, zbadano również główne czynniki warunkujące jej obecną pozycję na rynku w Polsce, możliwości konkurencyjności oraz mocne i słabe strony samego przedsiębiorstwa. W dalszej części zdiagnozowana została dostosowana do określonej sytuacji marketingowej strategia reklamowa firmy, a w tym wybory dokonane przy budowie przekazu reklamowego samochodu Fiat Panda.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi