Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Lupa, Emilia"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wykorzystanie elementów marketing-mix w przedsiębiorstwie LSI
    (2011-04-11 11:26:42) Lupa, Emilia; Woźniak, Dariusz
    Celem niniejszej pracy licencjackiej jest stworzenie strategii marketingowej z wykorzystaniem elementów marketing-mix dla firmy LSI, importera samochodów używanych z Włoch. W części teoretycznej podjęto próbę opisu polskiego rynku samochodów dostawczych i ciężarowych a także zawarto opis regulacji prawnych i podatkowych dotyczących handlu samochodami użytkowymi. Część ta zawiera także analizę zachowań rynku samochodów dostawczych i ciężarowych w latach 2006-20010 z uwzględnieniem różnic w transakcjach importowych przed i po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. Część badawcza przedstawia koncepcję marketingu mix, którą następnie wykorzystano do przeprowadzenia studium przypadku przedsiębiorstwa LSI. Po prezentacji firmy oraz zbadaniu czterech podstawowych instrumentów decydujących o jej kondycji rynkowej: produktu, ceny, dystrybucji i reklamy dokonano całościowej analizy konkurencyjności firmy, która doprowadziła do wniosku, że podstawową strategią działania jest obecnie strategia produktu. Ostatnia część pracy obejmuje propozycję planu działania dla firmy LSI stworzoną w oparciu o przeprowadzoną wcześniej analizę jej konkurencyjności oraz prognozy specjalistów dotyczące rynku samochodów użytkowych.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi