Przeglądaj wg Autor "Lupa, Emilia"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Wykorzystanie elementów marketing-mix w przedsiębiorstwie LSI(2011-04-11 11:26:42) Lupa, Emilia; Woźniak, DariuszCelem niniejszej pracy licencjackiej jest stworzenie strategii marketingowej z wykorzystaniem elementów marketing-mix dla firmy LSI, importera samochodów używanych z Włoch. W części teoretycznej podjęto próbę opisu polskiego rynku samochodów dostawczych i ciężarowych a także zawarto opis regulacji prawnych i podatkowych dotyczących handlu samochodami użytkowymi. Część ta zawiera także analizę zachowań rynku samochodów dostawczych i ciężarowych w latach 2006-20010 z uwzględnieniem różnic w transakcjach importowych przed i po przystąpieniu Polski do Unii Europejskiej. Część badawcza przedstawia koncepcję marketingu mix, którą następnie wykorzystano do przeprowadzenia studium przypadku przedsiębiorstwa LSI. Po prezentacji firmy oraz zbadaniu czterech podstawowych instrumentów decydujących o jej kondycji rynkowej: produktu, ceny, dystrybucji i reklamy dokonano całościowej analizy konkurencyjności firmy, która doprowadziła do wniosku, że podstawową strategią działania jest obecnie strategia produktu. Ostatnia część pracy obejmuje propozycję planu działania dla firmy LSI stworzoną w oparciu o przeprowadzoną wcześniej analizę jej konkurencyjności oraz prognozy specjalistów dotyczące rynku samochodów użytkowych.