Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Lupa Wojciech"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wpływ metod inwentycznych na stopień zadowolenia przedstawicieli handlowych
    (2006) Lupa Wojciech; Bulzak, Andrzej
    Utrzymywanie osiągniętej przez przedsiębiorstwo pozycji rynkowej wymaga doskonalenia prac nad tworzeniem i wdrażaniem własnej, oryginalnej strategii rozwoju. Odróżnianie się od konkurencji oraz poszukiwanie nowych, unikatowych rozwiązań wymaga poznawania i stosowania metod kreatywnego myślenia w biznesie. Wzrost konkurencyjności gospodarki oraz dojrzałość wielu rynków powodują, że rośnie zapotrzebowanie na oryginalność działań w uzyskiwaniu przewagi nad innymi podmiotami. To z kolei zwiększa popyt zarówno na ludzi, którzy potrafią myśleć kreatywnie jak również popyt na wiedzę, jak organizować pracę zespołów ludzkich, aby były one zespołami kreatywnymi. Celem niniejszej pracy jest odpowiedzenie sobie na pytanie: Czy metody inwentyczne mają wpływ na stopień zadowolenia z wykonywanej pracy przez przedstawicieli handlowych? W pracy omówiono genezę i znaczenie inwentyki oraz przedstawiono metody inwentyczne wraz z próbą ich systematyzacji. Dokonano charakterystyki roli przedstawicieli handlowych oraz podano przyczyny i skutki zadowolenia i niezadowolenia z wykonywanej pracy. Przedstawiono opis i analizę własnych wyników badań przeprowadzonych wśród adresatów przeprowadzonej ankiety.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi