Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Mach, Magdalena"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wykorzystanie outsourcingu dla rozwoju przedsiębiorstwa na przykładzie Apteki im. J. Pazdirka
    (2010-04-07 18:03:05) Mach, Magdalena; Gancarczyk, Jacek
    Celem pracy jest próba wskazania korzyści jakie firma handlowa, a szczególnie Apteka im. J. Pazdirka w Wojniczu może uzyskać poprzez zastosowanie outsourcingu. Obecna sytuacja gospodarcza i społeczna zmusza wiele firm do szukania rozwiązań obniżających lub optymalizujących koszty ich działania. Obrazując mechanizm działania outsourcingu w środowisku aptekarskim, zadałam sobie pytanie: jakie korzyści osiągnie Apteka im. J. Pazdirka w Wojniczu i czy outsourcing w przypadku tak małej firmy ma racje bytu? Odpowiedź pragnę uzyskać poprzez próbę gruntownej analizy działania firmy. Korzyści z firm zewnętrznych pomimo znacznych wydatków na ich wynajęcie powinny w krótkim okresie przynieść korzyści finansowe i motywacyjne. Właściciel apteki powinien się gruntownie zastanowić i przeanalizować pozycję swojej firmy, bowiem w obecnym czasie, aby odnieść sukces na rynku farmaceutycznym nie wystarczy dobra lokalizacja, pozycja, szacunek oraz historia miejsca. Obecnie klient poszukuje atrakcyjnych promocji, cen, produktów i krótkiego czasu realizacji jego potrzeb. Tym zadaniom powinien sprostać aptekarz, zaś reklama telewizyjna, radiowa i prasowa oraz wydłużające się kolejki do specjalistów powodujące leczenie się „na własna rękę” same przyciągną pacjentów, a dobrze przeszkoleni pracownicy powinni jedynie zasugerować, doradzić i dobrze sprzedać towar, aby klient chętnie powrócił.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi