Przeglądaj wg Autor "Maciak, Tomasz"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Aplikacje mobilne w polskim systemie bankowym na przykładzie Alior Banku S.A. i PKO Banku Polskiego S.A.(2014-07-11 21:38:44) Maciak, Tomasz; Malczak, JanBankowość mobilna w Polsce jest jednym z najdynamiczniej rozwijających się kanałów komunikacji bankowej. Jej znaczenie w działalności bankowej będzie zdecydowanie rosło, o czym przekonujemy się, na co dzień. Mobilne usługi bankowe oferowane są za pomocą aplikacji lub lekkich stron internetowych dopasowanych do urządzeń przenośnych typu smartfon lub tablet. Usługi finansowe oferowane za pomocą aplikacji bankowych mają szansę wpłynąć na kwestię podejmowania decyzji przez użytkowników. Na podstawie przeprowadzonych badań ankietowych na terenie powiatu nowosądeckiego można uznać, że mobilność bankowa jest popularna wśród grupy wiekowej do 30 roku życia. Grupa ta nastawiano jest na nowoczesne rozwiązana, dzięki którym nawiązuje się łatwość w realizacji błyskawicznych operacji niezbędnych do przeprowadzenia w danym miejscu i czasie. Istnieje spora rzesza osób, która nie korzysta z aplikacji bankowych argumentując to brakiem odpowiedniego sprzętu i brakiem znajomości aplikacji. Podstawowe wnioski płynące z niniejszego opracowania to ogromne znaczenie bankowości mobilnej, jej ponadczasowy charakter, szeroki zakres usług oraz niska świadomość społeczna w kwestii znajomości tematu.Pozycja Bankowość elektroniczna w Polsce na przykładzie ING Banku Śląskiego i PKO Banku Polskiego(2011-11-04 14:30:13) Maciak, Tomasz; Malczak, JanTematem pracy licencjackiej jest bankowość elektroniczna, gdzie przedstawiono współczesne produkty oferowane masowo na rynku polskim za pomocą ofert dwóch banków działających w Polsce, czyli PKO Banku Polskiego i ING Banku Śląskiego, udowadniając w ten sposób zaawansowany charakter działań konkurencyjnych oraz nowoczesność bankowości w Polsce. Bankowość elektroniczna, którą obecnie posługujemy się w Polsce należy do najnowocześniejszych na świecie. Pojęcie to bardziej rozumiane jest przez społeczeństwo w odniesieniu do bankowości internetowej, lecz ogromne znaczenie ma tutaj również udział bankomatów, terminali płatniczych czy bankowości mobilnej. Podsumowując, sektor bankowości elektronicznej w Polsce jest bardzo dobrze rozwinięty i nie poprzestaje na wyszukiwaniu nowoczesnych rozwiązań ułatwiających korzystanie z wszystkich dostępnych usług finansowych. Pomimo obecnego na świecie kryzysu finansowego, świetnie radzi sobie w tych warunkach, inwestując, wdrażając nowe technologie, poprawiając zawartość wizualną i funkcjonalną swoich serwisów z nastawieniem na wykorzystanie wszystkich dostępnych usług dodatkowych oferowanych w ramach przynależności do większych grup finansowych.