Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Majerczyk, Mateusz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Franczyza w branży odzieżowej jako sposób na rozwój przedsiębiorczości
    (2012-09-20 06:45:09) Majerczyk, Mateusz; Stach, Przemysław
    Celem niniejszej pracy jest omówienie problematyki związanej z aspektem rozwoju przedsiębiorczości z wykorzystaniem współpracy franczyzowej. W szczególności analizie poddany został rynek odzieżowy w Polsce. Ta dziedzina gospodarki została wybrana z uwagi na posiadane w niej doświadczenie autora. Praca pokazuje od wewnątrz jak prosperuje ten obszar rynku, jak funkcjonują na nim duzi potentaci i jak w tym wszystkim odnajduje się przedsiębiorca podejmujący próbę otwarcia własnego sklepu. Jako typ współpracy wybrana zostaje franczyza. Opisano skąd pochodzą jej początki, jak zaistniała na świecie i w Polsce, jaki jest jej podział oraz scharakteryzowano umowę franczyzową. Aby lepiej ukazać zalety i wady franczyzy scharakteryzowane zostają poszczególne firmy, które wykorzystują tego typu rozwiązanie. Na ich przekładzie przeanalizowane są szanse i zagrożenia dla przeszłego franczyzobiorcy. Praca ma ocenić system franczyzowy dając odpowiedź na pytanie, czy może on ułatwić otwarcie własnego sklepu odzieżowego. Pracę oparto o literaturę naukową, źródła internetowe, dane statystyczne oraz liczne konsultacje z przedstawicielami handlowymi oraz rozmowy z osobami prowadzącymi własne sklepy odzieżowe.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi