Przeglądaj wg Autor "Majkrzak, Monika"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Perswazja w reklamie internetowej suplementów diety wspomagajacych odchudzanie skierowanej do kobiet(2009-07-29 18:55:10) Majkrzak, Monika; Tomalska, HalinaNiniejsza praca jest rezultatem zainteresowań marketingiem, reklamą oraz psychologią zachowań konsumenckich. Pierwszy rozdział pracy zawiera analizę wybranych teorii komunikacji, aby następnie wyjaśnić istotę komunikacji marketingowej oraz miejsce reklamy jako instrumentu w komunikacji marketingowej. W kolejnym rozdziale pracy starano się wyjaśnić, czym jest reklama internetowa i określić jej cechy perswazyjne. W tej części pracy zawarto informacje na temat Internetu jako nowego medium w komunikowaniu się z konsumentami. Również w tym rozdziale przeprowadzono analizę reklamy z uwagi na jej psychologiczne uwarunkowania w przekazie perswazyjnym. Następnym krokiem w rozważaniach było uściślenie problematyki argumentacji w reklamie internetowej adresowanej do kobiet. Na tym etapie pracy przedstawiono interaktywny charakter reklamy internetowej, opisano grupę docelową reklamy internetowej, jaką były kobiety, przeanalizowano rodzaje argumentacji w reklamie oraz ich sposób wywierania wpływu na konsumentki. Na zakończenie pracy przedstawiono metodologię badań własnych, analizę jakościową oraz ilościową wyników badań oraz wnioski płynące z przeprowadzonych badań.