Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Majkrzak, Monika"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Perswazja w reklamie internetowej suplementów diety wspomagajacych odchudzanie skierowanej do kobiet
    (2009-07-29 18:55:10) Majkrzak, Monika; Tomalska, Halina
    Niniejsza praca jest rezultatem zainteresowań marketingiem, reklamą oraz psychologią zachowań konsumenckich. Pierwszy rozdział pracy zawiera analizę wybranych teorii komunikacji, aby następnie wyjaśnić istotę komunikacji marketingowej oraz miejsce reklamy jako instrumentu w komunikacji marketingowej. W kolejnym rozdziale pracy starano się wyjaśnić, czym jest reklama internetowa i określić jej cechy perswazyjne. W tej części pracy zawarto informacje na temat Internetu jako nowego medium w komunikowaniu się z konsumentami. Również w tym rozdziale przeprowadzono analizę reklamy z uwagi na jej psychologiczne uwarunkowania w przekazie perswazyjnym. Następnym krokiem w rozważaniach było uściślenie problematyki argumentacji w reklamie internetowej adresowanej do kobiet. Na tym etapie pracy przedstawiono interaktywny charakter reklamy internetowej, opisano grupę docelową reklamy internetowej, jaką były kobiety, przeanalizowano rodzaje argumentacji w reklamie oraz ich sposób wywierania wpływu na konsumentki. Na zakończenie pracy przedstawiono metodologię badań własnych, analizę jakościową oraz ilościową wyników badań oraz wnioski płynące z przeprowadzonych badań.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi