Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Malazdra, Anna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Segmentacja rynku jako przesłanka doboru elementów marketingu-mix w dotarciu do potencjalnego nabywcy (case study: klub przedszkolny „Kodomo!”)
    (2014-08-04 15:06:20) Malazdra, Anna; Gwiżdż, Andrzej
    Problematyka podjęta w pracy dotyczy tego, w jaki sposób segmentacja rynku wpływa na dobór elementów marketingu-mix w danym przedsiębiorstwie. Żeby opracować to zagadnienie poddano analizie pomysł powstania w Krakowie klubu przedszkolnego "Kodomo! i przedstawiono jako case study. Głównym celem pracy było określenie potrzeb właściwej grupy docelowej i zareagowanie na nie w formie oferty klubu przedszkolnego. W ten sposób ustalono, że w mieście królów znajduje się odpowiednia ilość potencjalnych par spełniających stawiane przez klub wymagania dochodowe. Następnie przeprowadzono badania w polskich i japońskich rodzinach, posiadających przynajmniej jedno dziecko w wieku przedszkolnym. Zbadano wszelkiego rodzaju oczekiwania rodziców wobec japońskiego klubu przedszkolnego „Kodomo!”, do którego mogliby wysłać swoje pociechy w przyszłości. Dopiero po przeprowadzeniu takich badań opracowano szczegółowe aspekty oferty klubu. Na bazie wyników dostosowano elementy marketingu-mix dotyczące samego produktu, jego dystrybucji, ceny, a w szczególności promocji. Ofertę zmodyfikowano tak, by stała się ona jeszcze bardziej atrakcyjna, konkurencyjna i trafiająca do potencjalnych klientów. Analiza całokształtu materiału badawczego pozwala zaobserwować, jak ważne jest obranie właściwej strategii marketingowej dla wskazania segmentów rynku, na którym ma działać dana firma. Korzystając z tej wiedzy przedsiębiorca może za pomocą narzędzi marketingu-mix dostosować ofertę do konkretnego klienta i jego oczekiwań.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi