Przeglądaj wg Autor "Mamcarz, Hubert"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Wykorzystanie hipermedialnego środowiska internetowego w kreowaniu marki przedsiębiorstwa(2011-03-23 13:29:11) Mamcarz, Hubert; Rutkowski, MarekCelem pracy jest analiza sposobów kreowania marki przedsiębiorstwa przy wykorzystaniu hipermedialnego środowiska internetowego. W swojej pracy autor podjął próbę zaprojektowania działań mających na celu kształtowanie wizerunku firmy HUMATEL. Praca ma charakter teoretyczno-empiryczny. Cześć teoretyczna pracy obejmuje rozdziały: pierwszy i drugi, a część empiryczna - rozdziały: drugi (w części), trzeci i czwarty. Postawiony cel został w pełni osiągnięty. Zastosowanie technik internetowych w firmie HUMA-TEL wydaje się być dobrym sposobem usprawnienia jej działania. W pracy wskazano wiele obszarów, w których zastosowanie Internetu jest możliwe, a nawet wskazane dla uzyskania lepszych efektów w działalności gospodarczej. Korzystanie z sieci w codziennym zarządzaniu firmą jest dużym udogodnieniem zarówno dla pracowników szeregowych, jak i dla nadzoru. Postrzegane wady zdają się tracić na znaczeniu w obliczu głównych zalet Internetu: dostępności do informacji, szybkości i redukcji podstawowych kosztów. Wykorzystanie Internetu w statutowej działalności firmy może być składnikiem jej strategii. Reorganizacja i usprawnienie przedsiębiorstwa, przy pomocy technik komputerowych i globalnej sieci, może w znacznym stopniu przyczynić się do osiągnięcia przewagi rynkowej nad konkurencją. Zdaniem autora kreowanie marki oraz tworzenie serwisu internetowego poświęconego danej firmie pozytywnie wpływa na opinię otoczenia na temat tego podmiotu.Pozycja Zarządzanie marką sklepu internetowego(2013-09-11 15:11:00) Mamcarz, Hubert; Rutkowski, MarekZarządzanie marką, skuteczne zabezpieczenie znaku towarowego oraz podjęcie wszelkich starań, które prowadziłyby do zatrzymania klienta w firmie, należą do podstawowych zadań każdego właściciela przedsiębiorstwa. Celem niniejszej pracy były rozważania na temat profesjonalnego zarządzania marką sklepu internetowego. Ważną część pracy stanowi analiza kluczowych elementów kapitału marki, które kształtują jej wartość. Wymienione problemy teoretyczne autor odniósł do firmy HUMA-TEL. Na potrzeby pracy przeprowadzono badania, w których wykorzystano zarówno pierwotne, jak i wtórne źródła informacji. Celem badań bezpośrednich była identyfikacja opinii na temat marki HUMA-TEL oraz relacji klientów z omawianą firmą. Badania przeprowadzono wśród klientów firmy. Metodą badawczą była ankieta, a za narzędzie badawcze posłużył kwestionariusz ankiety. Wnioski z badań potwierdzają bardzo pozytywne opinie na temat marki HUMA-TEL, podejmowanych przez firmę działań. Ponadto z badań wynika, że klienci pozytywnie oceniają relacje jakie kształtuje z nimi badana firma.