Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Marcinkiewicz, Izabela"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Developing a promotional campaign for Corona Extra brand for the Polish beer market
    (2015-10-02 21:08:42) Marcinkiewicz, Izabela; Jasieński, Michał
    Moja praca jest próbą udowodnienia, iż potrzeby i oczekiwania klientów względem różnych marek piwa bardzo się zmieniły. Ta gwałtowna zmiana powinna stanowić dla marketingowców motywację do zapoczątkowania nowej ery w dziedzinie marketingu, która opierać się będzie na nowych, innowacyjnych oraz niekonwencjonalnych formach promocji. Ponadto chciałam udowodnić, iż na polskim rynku piwa, który charakteryzuje się dużą różnorodnością, przedsiębiorca oferujący nową markę może odnieść sukces tylko w przypadku, gdy prawdziwie zrozumie, zaspokoi potrzeby, pragnienia i oczekiwania klienta. Aby uzyskać w świadomości klienta pożądane miejsce, nowa marka powinna zaznajomić go z innowacyjnymi i niekonwencjonalnymi metodami komunikacji. Toteż, głównym celem mojej pracy jest opracowanie odpowiedniej strategii marketingowej dla marki piwa Corona Extra na polskim rynku. Na podstawie wyników przeprowadzonych badań marketingowych, będę mogła zidentyfikować docelową grupę klientów marki piwa Corona Extra oraz jej głównych konkurentów. Dzięki przeprowadzonej analizie, udało mi się wyznaczyć te czynniki, które najbardziej wpływają na wybór konkretnej marki piwa: smak piwa, opinie przyjaciół, wizerunek marki, a także eventy marketingowe oraz reklamy. W przypadku nowej marki piwa do zakupu przekonają klienta: charakterystyczny i wyróżniający się smak piwa, a także wyjątkowy wizerunek marki oraz wydarzenia rozrywkowe promujące markę. Jeśli chodzi o źródła czerpania informacji odnośnie nowych produktów, do najistotniejszych zaliczyć można: opinie przyjaciół, ich rekomendacje, reklamy w miejscu sprzedaży, a także reklamy telewizyjne. Przeprowadzone badania umożliwią mi zaprojektowanie odpowiedniej strategii marketingowej dla piwa Corona Extra oraz wyznaczenie tych czynności marketingowych, które będą miały największy wpływ na decyzje zakupowe klientów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi