Przeglądaj wg Autor "Marcisz, Aneta"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Budowanie lojalności klientów jako element działań marketingu mix przedsiębiorstwa na przykładzie Apteki Pod Magnolią(2014-08-18 20:09:04) Marcisz, Aneta; Reśko, DariuszTemat, który poruszono w pracy dotyczy problemu budowania lojalności klientów, jako jednego z elementów działań marketingu-mix na przykładzie Apteki Pod Magnolią w miejscowości Męcina. Głównym celem przedsięwzięcia jest analiza i ocena wykorzystywanych działań promocyjnych, prowadzonych w celu zbudowania lojalności pacjentów przez powyższą placówkę farmaceutyczną, a także zaproponowanie odpowiednio dostosowanych działań, jakie mogłyby być przez tę aptekę wykorzystane. Głównym przedsięwzięciem było zbadanie, za pomocą kwestionariusza ankiety, opinii pacjentów na temat owej placówki farmaceutycznej. Działania te miały za zadanie zweryfikowanie postawionych na wstępie hipotez badawczych. Na podstawie przeprowadzonego badania można stwierdzić, że w dobie silnego rozwoju przedsiębiorczego coraz ważniejsze dla firm staje się nie tylko odpowiednie dobranie narzędzi zaliczanych do marketingu-mix, ale także dostosowywanie wszelkich działań podejmowanych przez przedsiębiorstwo do budowania zaufania oraz lojalności pozyskiwanych klientów. Z opinii pacjentów apteki dowiedzieliśmy się, że przy wyborze konkretnej apteki priorytetowe znaczenie mają kwalifikacje personelu, niskie ceny oraz dogodna lokalizacja. Jako strefę, którą warto przeanalizować i wprowadzić odpowiednie działania, respondenci wskazali asortyment apteki, poziom cen oraz w godziny otwarcia placówki farmaceutycznej. Reasumując, w wyniku przeprowadzonych badań zweryfikowano hipotezy badawcze oraz uzyskano odpowiedzi na kluczowe pytania badawcze. Zasugerowano również kierunki usprawnienia działalności Apteki Pod Magnolią.