Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Masternak Tomasz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wpływ perswazji i sugestii na podejmowanie decyzji przez klienta w sprzedaży na przykładzie firmy Intercom
    (2006) Masternak Tomasz; Bulzak, Andrzej
    Komunikacja interpersonalna to istotna sfera życia każdego człowieka. Szczególna jego rola uwidacznia się w handlu, w relacjach klient-sprzedawca. W procesie sprzedaży bardzo przydatnym sposobem komunikowania jest perswazja i sugestia. Właściwy dobór technik perswazyjnych, odpowiednie sugestywne oddziaływanie na klienta sprawia, że podejmuje on decyzje o zakupie danego towaru. Przedmiotem niniejszej pracy jest zbadanie wpływu perswazji i sugestii na podejmowanie decyzji przez klienta w sprzedaży. Badania przeprowadzono w oparciu o klientów komisu z telefonami komórkowymi INTERCOM w markecie Europa II w Nowym Sączu. Przedstawiono definicję decyzji, proces decyzyjny i jego etapy oraz czynniki wpływające na proces podejmowania decyzji oraz strategie decyzyjne. Zaprezentowano etapy procesu perswazji, czynniki wpływające na skuteczność przekonywania oraz prawa, techniki i środki perswazji, a także zdefiniowano i scharakteryzowano pojęcie sugestii. Omówiono zagadnienia związane z procesem sprzedaży – istotę, metody, formy, techniki sprzedaży. Przedstawiono rodzaje przedsiębiorstw oraz specyfikę zarządzania oraz specyfikę firmy INTERCOM, na której oparto część praktyczną pracy.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi