Przeglądaj wg Autor "Matras, Paulina"
Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Rola działań marketingowych w kształtowaniu wizerunku ING Banku Śląskiego(2014-07-17 22:41:21) Matras, Paulina; Lizak, JadwigaPraca omawia rolę działań marketingowych w kształtowaniu wizerunku ING Banku Śląskiego. Pierwszy rozdział poświęcony jest wybranym zagadnieniom teoretycznym z zakresu marketingu. Następnie przedstawiono charakterystykę ING Banku Śląskiego i dokonano analizy działań promocyjnych tego banku, po czym zaprezentowano badanie, które miało na celu ocenić skuteczność wybranych strategii marketingowych w ING Banku Śląskim w opinii klientów. Badanie zrealizowano przy użyciu kwestionariusza ankiety w formie bezpośredniego wywiadu, co umożliwiło zbadanie oczekiwań klientów wobec działań marketingowych prowadzonych przez ING Bank Śląski. Wykonane badanie pozwala określić, że polityka marketingowa w banku jest wykonywana kompetentnie i nie trzeba wielu starań, aby zwiększyć grono osób, które będą postrzegać marketing banku jako bardzo dobry. Akcja marketingowa banku jest skuteczną promocją konkretnego produktu, większość klientów banku została zachęcona działaniami promocyjnymi, które prowadzi ING Bank Śląski. Podsumowując przeprowadzone badanie, można stwierdzić, że strategia marketingowa jest znana klientom banku, dobrze ją postrzegają i pozytywnie oceniają.