Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Mazur Bartosz"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Strategia marketingowa funkcjonowania i rozwoju przedsiębiorstwa na rynku nieruchomości na przykładzie firmy Emmerson w Warszawie
    (2008) Mazur Bartosz; Wiktor, Jan
    Prowadzenie efektywnej działalności w otoczeniu niesprzyjających warunków makroekonomicznych oraz silnej konkurencji nie jest łatwym zadaniem. Sprawdzone i dotąd skuteczne modele biznesu dezaktualizują się wraz z zachodzącymi zmianami. W związku z tym firmy, chcąc się rozwijać i zdobywać przewagę na rynku, muszą wychodzić w przyszłość i poszukiwać nowych, odmiennych sposobów działania. Współczesna gospodarka wolnorynkowej powoduje, że funkcjonowanie na rynku przedsiębiorstwa stoją przed wieloma wyznaniami. Wyzwania te powodują konieczność stałej obserwacji oraz analizy podstawowych uwarunkowań i czynników zarówno wewnętrznych jak i zewnętrznych, które mogą wpłynąć na działalność przedsiębiorstwa na rynku. Przedsiębiorstwo, które myśli o przyszłości powinno formułować i na bieżąco uaktualniać swoją strategię, która może zapewnić mu dalszy rozwój i sukces rynkowy. Można więc powiedzieć, że sukces przedsiębiorstwa powinien opierać się na dobrze zdefiniowanej i prowadzonej strategii marketingowej. Ponieważ to ona obejmuje wybór rynku, na którym przedsiębiorstwo będzie konkurować oraz określa sposobu osiągania trwałej przewagi konkurencyjnej na tych rynkach. Dobrze opracowana strategia marketingowa pozwala przedsiębiorstwu znaleźć się na określonym rynku docelowym z właściwym produktem bądź usługą, promocją ceną oraz dystrybucją we właściwym momencie. Celem niniejszej pracy jest zaprezentowanie i ocenienie strategii marketingowej firmy Emmerson w Warszawie, ocenienie jej szans i zagrożeń, mocnych i słabych stron oraz zwrócenie uwagi na pozytywne i negatywne aspekty prowadzonej strategii, a także przedstawienie analizy rynku nieruchomości w Polsce.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi