Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Merta, Aneta"

Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Restrukturyzacja zatrudnienia w Poczcie Polskiej S.A.
    (2014-01-17 10:37:08) Merta, Aneta; Potoczek, Natalia
    Przedmiotem pracy magisterskiej jest przedstawienie zagadnień związanych z restrukturyzacją zatrudnienia przeprowadzaną w Poczcie Polskiej S.A. oraz pokazanie jak oceniają ją pracownicy. Badania ankietowe przeprowadzono wśród pracowników Urzędu Pocztowego Zakopane. Z przeprowadzonych badań wynikło, że większość pracowników Poczty Polskiej S.A. uważa, że restrukturyzacja zatrudnienia jest potrzebna aby firma mogła konkurować na rynku usług pocztowych. Większość ankietowanych dobrze oceniło restrukturyzację przeprowadzaną w Poczcie Polskiej S.A. Pracownicy mają również świadomość jakie metody restrukturyzacji zatrudnienia są stosowane w firmie i oceniają je pozytywnie. Natomiast przebieg poszczególnych metod restrukturyzacji nie był oceniony przez ankietowanych zbyt dobrze. Pracownicy zauważyli również, że restrukturyzacja zatrudnienia w organizacji ma negatywny wpływ na obsługę klienta, wizerunek firmy, warunki pracy oraz relacje między pracownikami. Według ankietowanych najważniejsze z aspektów działalności firmy to obsługa klienta, wizerunek firmy oraz relacje między pracownikami i powinny one być traktowane w sposób priorytetowy.
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Wprowadzenie innowacji technologicznych a poprawa obsługi klientów Poczty Polskiej S.A.
    (2012-02-09 09:07:27) Merta, Aneta; Paliwoda-Matiolańska, Adriana
    Przedmiotem pracy licencjackiej jest przedstawienie zagadnień związanych z wprowadzeniem innowacji technologicznych w Poczcie Polskiej S.A. i ich wpływem na poprawę obsługi klienta. Badania ankietowe przeprowadzono wśród klientów Urzędu Pocztowego Zakopane. Z przeprowadzonych badań wynikło, że większość klientów Poczty Polskiej S.A. ma świadomość o wprowadzonych ulepszeniach technologicznych. Klienci chętnie korzystają z większości udogodnień technologicznych i pozytywnie je oceniają. Uważają, że mają one istotny wpływ na jakość obsługi klienta. Można również zauważyć, że większa wiedza na temat innowacji technologicznych dotyczy tych zmian, które zostały wprowadzone jakiś czas temu, natomiast te najnowsze nie są jeszcze tak popularne wśród klientów.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi