Przeglądaj wg Autor "Merta, Aneta"
Teraz wyświetlane 1 - 2 z 2
Wyników na stronę
Opcje sortowania
Pozycja Restrukturyzacja zatrudnienia w Poczcie Polskiej S.A.(2014-01-17 10:37:08) Merta, Aneta; Potoczek, NataliaPrzedmiotem pracy magisterskiej jest przedstawienie zagadnień związanych z restrukturyzacją zatrudnienia przeprowadzaną w Poczcie Polskiej S.A. oraz pokazanie jak oceniają ją pracownicy. Badania ankietowe przeprowadzono wśród pracowników Urzędu Pocztowego Zakopane. Z przeprowadzonych badań wynikło, że większość pracowników Poczty Polskiej S.A. uważa, że restrukturyzacja zatrudnienia jest potrzebna aby firma mogła konkurować na rynku usług pocztowych. Większość ankietowanych dobrze oceniło restrukturyzację przeprowadzaną w Poczcie Polskiej S.A. Pracownicy mają również świadomość jakie metody restrukturyzacji zatrudnienia są stosowane w firmie i oceniają je pozytywnie. Natomiast przebieg poszczególnych metod restrukturyzacji nie był oceniony przez ankietowanych zbyt dobrze. Pracownicy zauważyli również, że restrukturyzacja zatrudnienia w organizacji ma negatywny wpływ na obsługę klienta, wizerunek firmy, warunki pracy oraz relacje między pracownikami. Według ankietowanych najważniejsze z aspektów działalności firmy to obsługa klienta, wizerunek firmy oraz relacje między pracownikami i powinny one być traktowane w sposób priorytetowy.Pozycja Wprowadzenie innowacji technologicznych a poprawa obsługi klientów Poczty Polskiej S.A.(2012-02-09 09:07:27) Merta, Aneta; Paliwoda-Matiolańska, AdrianaPrzedmiotem pracy licencjackiej jest przedstawienie zagadnień związanych z wprowadzeniem innowacji technologicznych w Poczcie Polskiej S.A. i ich wpływem na poprawę obsługi klienta. Badania ankietowe przeprowadzono wśród klientów Urzędu Pocztowego Zakopane. Z przeprowadzonych badań wynikło, że większość klientów Poczty Polskiej S.A. ma świadomość o wprowadzonych ulepszeniach technologicznych. Klienci chętnie korzystają z większości udogodnień technologicznych i pozytywnie je oceniają. Uważają, że mają one istotny wpływ na jakość obsługi klienta. Można również zauważyć, że większa wiedza na temat innowacji technologicznych dotyczy tych zmian, które zostały wprowadzone jakiś czas temu, natomiast te najnowsze nie są jeszcze tak popularne wśród klientów.