Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Michalik, Artur"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Rebranding na przykładzie Firmy ING Usługi Finansowe
    (2013-02-26 10:30:03) Michalik, Artur; Batko, Bogdan
    Celem pracy jest zbadanie wpływu procesu rebrandingu na wizerunek firmy, na przykładzie Firmy ING Usługi Finansowe, która wcześniej była znana jako ING Nationale-Nederlanden. Wybór firmy nie był przypadkowy, gdyż pracuję w firmie po zmianie marki. W pracy zaprezentowano genezę, definicję marki i reklamy. Następnie w dalszej części przybliżono pojęcie rebrandingu, głównie jak to się odbyło Firmie ING. W dalszej części przedstawiono historię grupy ING na świecie oraz w Polsce. Centralnym punktem pracy było przeprowadzenie wśród 75 osób ankiety dotyczącej tego, jak rebranding Firmy ING Usługi Finansowe wpłynął na postrzeganie Firmy ING przez klienta. Na podstawie przeprowadzonej ankiety można wywnioskować, że Polskie społeczeństwo jest przywiązane do marki, głównym czynnikiem nabywania lub zakupu staje się coraz bardziej logotyp.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi