Logo repozytorium
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
Logo repozytorium
  • Zbiory i kolekcje
  • Przeglądaj wg
  • Polski
  • English
  • Čeština
  • Deutsch
  • Español
  • Français
  • Gàidhlig
  • Latviešu
  • Magyar
  • Nederlands
  • Português
  • Português do Brasil
  • Suomi
  • Türkçe
  • বাংলা
  • Zaloguj
    Nie masz konta? Zarejestruj się. Nie pamiętasz hasła?
  1. Strona główna
  2. Przeglądaj wg autorów

Przeglądaj wg Autor "Michalik, Joanna"

Teraz wyświetlane 1 - 1 z 1
Wyników na stronę
Opcje sortowania
  • Ładowanie...
    Miniatura
    Pozycja
    Czynniki wpływające na zachowanie konsumentów i ich procesy decyzyjne
    (2015-09-01 15:04:20) Michalik, Joanna; Lizak, Jadwiga
    Analiza zachowań rynkowych konsumentów pozwala na identyfikację czynników, jak również określenie ich wpływu na decyzje, które są podejmowane na rynku. Znajomość głównych reguł kierujących zachowaniami konsumentów jest niezbędnym elementem wiedzy dla menedżerów, czy też twórców reklam. Cel pracy stanowiło zapoznanie się z czynnikami, które mają wpływ na zachowania konsumentów i ich procesy decyzyjne. W pracy przyjęto hipotezę główną, która zakładała, iż czynniki ekonomiczne i marketingowe mają istotny wpływ na zachowania nabywcze i procesy decyzyjne konsumentów. W celu jej weryfikacji przeprowadzono badanie ankietowe wśród 100 osób. Wyniki badania wskazują, iż potwierdziła się przyjęta hipoteza główna. Czynniki ekonomiczne oraz marketingowe w istotny sposób oddziałują na konsumenta. Wysokość dochodu kształtuje ilość oraz strukturę wydatków, natomiast cena uważana jest za najważniejszy czynnik wpływający na decyzje konsumenckie. Z kolei skuteczna reklama produktu, atrakcyjna promocja, czy też znana marka zachęca konsumenta do nabycia konkretnego towaru oraz sprawia, iż konsument jest w stanie zakupić większą ilość towaru niżeli zamierzał.

oprogramowanie DSpace copyright © 2002-2025 LYRASIS

  • Ustawienia plików cookies
  • Polityka prywatności
  • Regulamin Repozytorium WSB-NLU
  • Prześlij uwagi